Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sneeuwklokje

Sneeuwklokje

12-03-2011 om 21:21

Tienerbureau met kast/plank erboven

Ik ben op zoek naar een tienerbureau met veel opbergruimte erboven. Wie weet waar ik het beste kan kijken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ikea?

Ikea heeft veel creatieve oplossingen, dus kijk eens op de site. En betaalbaar.

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

13-03-2011 om 08:05

Marktplaats

misschien een grote computerkast ofzo, je hebt dan 1 (uitschuifbare) plank als buroblad en de rest over als opbergruimte

hier ook 2 meiden met ikea-bureaus. Je kunt de poten zelf kiezen, wij hebben gekozen voor poten met opbergruimte er tussen voor boeken e.d. daarboven een blad met 10cm erboven een glazen blad. Erg leuk, dan kunnen ze spullen tussen wit-houten en glazen plank leggen. De combinatie heet Gruvan/Fagerlid en kun je op de site zien. Voor boven het bureau zijn veel mogelijkheden, wij hebben een paar Lack planken er boven maar je hebt bij Ikea voldoende kastjes e.d.

groot voordeel van een dergelijke oplossing is dat je aan zo'n tafel met meerdere meiden kunt zitten werken. Bij een 'standaard bureau' is er meestal maar 1 zit plaats om aan het bureau te werken.

Secretaire

Denk eens aan zo'n ouderwetse secretaire. Mijn dochter heb ik heel blij gemaakt met een echte secretaire, die heeft een bovenstuk die vol zit met laatjes en vakjes, en de poten bestaan uit twee ladeblokken.
We vonden er een 2ehands en het is een schot in de roos, alle vriendinnetjes vinden het prachtig en dochter kan eindeloos al haar spulletjes in de laatjes opbergen.

maan.

maan.

13-03-2011 om 14:01

Haco?

Misschien bij de haco?

Maxime.M

Maxime.M

13-03-2011 om 19:45

Wat wij hebben

Wij hebben voor onze dochter twee billy kasten neergezet en een plank op buro hoogte opgehangen/neergezet. Een paar sleuven uit het blad gezaagd zodat ze in de billy kast geschoven kunnen worden. Op de onderste planken van de kast (onder het buroblad dus) heeft ze spulletjes staan die bovenop niet meer passen of in de weg staan. Bijv. een kleine printer, printerpapier en boeken die ze niet zo veel nodig heeft.

Marit

Marit

14-03-2011 om 08:30

Expedit van ikea

Dat is een kast met een bureauplank eraan vast. Veel ruimte!
Succes,
Marit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.