Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

69er

69er

20-08-2010 om 12:58

Terug van vakantie boekenlijst

Ik lees eigenlijk alleen in de vakantie, omdat er dan niet aan me getrokken kan worden door andere hobby's (die kunnen niet in de koffer). Dit jaar heb ik een tas vol meegenomen, aangevraagd bij de bieb op basis van "anderen die dit lazen, leenden/kochten ook :". Dit werkte dus niet. Ik heb er 1 uitgelezen en de rest na een paar bladzijden weer in de tas gestopt. Ik geef een boek even de tijd, maar dan moet ik echt gegrepen worden, het gevoel krijgen dat de wereld kan vergaan, maar dat het verhaal eerst uit moet. Ik had mazzel dat een vriendin me er 2 kon lenen die me wel aanspraken. Wie kan mijn lijstje aanvullen voor volgend jaar, zodat ik niet onnodig zwaar bepakt op reis ga. Dit is mijn lijstje tot nu toe: verborgen geschiedenis, vliegeraar en haar naam was Sarah ondanks het vergezochte of voorspelbare einde, lelietheater, tweeling, engelenmaker, terug naar de kust, ik heb je nooit een rozentuin beloofd. Wie kan dit aanvullen.
69er

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Maar weer eens:

de boeken over Sarah Agnes Prine, van Nancy Turner. geschreven in dagboekvorm over een pioniersvrouw in Arizona. Het eerste deel (Dit zijn mijn woorden) is er zeker ook in het nederlands. Het zijn drie boeken, These is my words, Sarah's quilt en The star garden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.