Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leandra

Leandra

30-07-2011 om 16:42

Terrasvragen (composiet en verhoging)

Hallo,

Ik wil/moet mijn tuin aanpakken. Ik heb een verhoogd terras (sluit aan op de tuindeur, hoogteverschil voor- en achterkant huis)wat verzakt en de hele tuin is aan vervanging toe. Nu wil ik op het verhoogd terras de tegels vervangen door composiettegels. Ook wil ik van deze tegels achterin een tweede terras maken (is nu een heel grote plantenbak). Ik wil dit combineren met trommelstenen en een stukje gras (voor de trampoline...). Kleuren grijstinten.
Wie heeft ervaring met composiet terrastegels? Is het makkelijk te leggen? Wordt het glad met regen/sneeuw?
En wie heeft een idee om de verhoging van mijn terras te vervangen. Ik bedoel een stabiele zijkant. Nu zijn het (verrotte) bielzen eneen paar tegels. Het hoeft niet mooi te zijn, maar wel stevig. Voor het verhoogde terras wil ik een plantenbak van pallisaden maken zodat je de zijkant niet ziet.
Wie weet iets? Waar moet ik qua kosten nog meer aan denken?Ik denk zelf aan composiettegels, trommelstenen, gras, pallisaden stortzand, materiaal voor de trap en de zijkant. En verder? Ja, eventuele bestratingskosten.
Andere leuke terras ideeën met een ebperkt budget zijn ook welkom!

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Leandra

Leandra

31-07-2011 om 19:26

Niemand ervaring met composieterrastegels?

Niemand die ervaring heeft met composietterrastegels? Ben zo beneiwued of ze ook glad zijn met nat weer en hoe ze in gebruik zijn....

groetjes Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.