Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tonny

tonny

22-02-2009 om 23:01

Telefoon verloren...

Zoon is van het weekend tijdens het carnaval zijn telefoon verloren (hoogstwaarschijnlijk niet gestolen; het toestel is nog gewoon te bellen, de simkaart is niet vervangen)

Heel sneu voor hem, het was een erg mooie waar hij een tijd voor had gespaard en waar allerlei gegevens op staan die nu kwijt zijn.
Hij zou al blij zijn als-ie kapot maar compleet met simkaart teruggevonden zou worden.

Alle kroegen was hij langs geweest, er waren verscheidene gevonden telefoons, maar niet die van hem.

Iemand goede raad?

Oh ja, het apparaat werkte prepaid. Geen abonnement.

tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

22-02-2009 om 23:04

Misschien domme vraag.

Maar heeft hij zijn eigen nummer al gebeld of stond de telefoon uit ?
M.

MaximeM

MaximeM

23-02-2009 om 08:39

Bellen

Hoi,

Inderdaad, ik hoop niet dat de batterijen al leeg zijn, maar toch zo nu en dan even dat nummer bellen in de hoop dat iemand die telefoon hoort en hem oppakt (misschien ligt ie wel in een donker hoekje) verder is het sturen van een sms inderdaad ook een heel goed idee, mocht iemand hem naderhand nog vinden, dan weten ze in ieder geval van wie hij is als ze de telefoon aanzetten. oh, en ook even doorgeven aan de politie (gevonden voorwerpen?)

Succes
Maxime

tonny

tonny

23-02-2009 om 15:33

Hij staat nog aan

als je hem belt gaat-ie driemaal over en dan begint de voicemail. Pfoe, wat frustrerend. Wisten we maar in welk donker hoekje van de kroeg/straat/whatever hij ligt te tingelen... Ik vind het supersneu voor mijn zoon.

tonny

Sms je sturen...

wie weet reageert er iemand...
hier in het afgelopen jaar tot drie keer toe een telefoon kwijt geraakt - de laatste doordat hij er mee was gaan zwemmen!!!
inderdaad - toen heeft hij zelf een nieuwe moeten kopen...
jammer dan van zijn spaargeld!
(maar het gras wordt nu wel keurig bijgehouden haha!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.