Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tele2

Wij denken erover ons abonnement bij kpn over te zetten naar een andere (goedkopere) leverancier. Het gaat internet en bellen (vaste telefoon). Nu probeer ik mij over mijn weerzin van de reclame van tele2 over te zetten (brrrr dat zwarte schaap!!), aangezien zij een leuke aanbieding hebben op dit moment.
Mijn zorg zit hem een beetje in de klantenservice en graag hoor ik jullie ervaringen hierover. Hoe verloopt de omzetting van je oude leverancier? Kunnen wij problemen verwachten bij de aanmaak van ons nieuwe e-mailadres bijvoorbeeld? Wat als er klachten zijn? Worden deze snel en soepel verholpen of moet je eindeloos een (duur) klantennummer bellen??
Ik ben heel benieuwd...
Alvast bedankt voor jullie reacties, n@nny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tele 2

Wij zitten al vier jaar tot volle tevredenheid bij tele 2.( bellen en internet)overstappen ging moeiteloos.of ze klachten snel oplossen weet ik niet,we hebben nog nooit klachten gehad.
en inderdaad ,ze zijn goedkoop!

ps: ik vind Frank,the black cheap,juist geweldig
(smaken verschillen

Bij overstappen

in 't begin een complete ramp, tele2 vindt 't geen enkel probleem dat jij weken zonder telefoon, internet zit, da's standaard procedure. In de tussentijd kun je bellen met je mobiel (lekker duur) naar hun servicenummer, wanneer is het nu eindelijk geregeld ?! Als je dan eindelijk na weken aangesloten bent, werkt 't goed, dat wel. Maar 8 weken geen telefoon, geen internet, echt belachelijk!

jeje

jeje

20-03-2010 om 03:53

Ramp

De klantenservice van tele2 is een ramp. Toen wij naar het buitenland gingen verhuizen en onze lijn afgesloten moesten worden zeiden ze dat ze het zouden doen en dat we maar even moesten checken of het inderdaad ook gebeurd was....Hij was dus nog gewoon aangesloten. Heel vaak weer gebeld en uiteindelijk met heel veel moeite iemand van de financiele afdeling te pakken gekregen die het geregeld heeft. Heeft heel veel telefoontjes en irritatie gekost. Ik ken nog meer mensen die problemen hebben gehad met het overstappen van kpn naar tele2. 1 ding is voor ons duidelijk, als we weer in NL gaan wonen nooit meer tele2!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-03-2010 om 15:17

Vanuit mijn werk

Weet ik dat Tele2 niet de makkelijkste is. Maar het is zoals bij elk bedrijf. Je hebt pechvogels en mazzelkontjes onder de klanten. De een zal zeggen 'nooit doen' en de ander 'nooit problemen gehad'. Als het eenmaal werkt werkt het ook en dan maar bidden dat je tevreden blijft en niet weer over wilt stappen...

liora

liora

21-03-2010 om 22:40

Ramp

Hoi,

Vreselijk Tele2. Ik ben ingestapt bij een aanbieding dat je een laptop kreeg als je 2 jaar een abo nam. Laptop kwam maar niet, ik bellen, elke keer weer verhaal opnieuw vertellen. Uiteindelijk werd ik gebeld dat de laptops op waren.

Ik ben echt woest geworden! Door hun fout had ik de laptop niet gekregen en nu waren ze op. Met heel veel moeite is het nog goedgekomen, maar het was echt vreselijk. Je krijgt altidj iemand aan de lijn die van niks weet, aan wie je het hele verhaal nogmaals moet uitleggen.

LAter ooit eens een technisch probleem gehad. Conclusie van de jongen van de klantenservice: mijn pc was stuk. Later bleek het een kwestie van alles even uit en weer aan doen.

Ik ben zeer ontevreden en vlucht weg zodra het kan.

Liora

rutiel

rutiel

22-03-2010 om 14:02 Topicstarter

Al opgelost

Aanbieding nog eens goed bekeken en ze blijken niet te kunnen overzetten bij isdn-aansluitingen. Einde verhaal en wat ons betreft einde tele2 dus. Ik wacht op andere aanbiedingen!
Dank voor jullie meedenken,
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.