Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

05-02-2010 om 16:00

Tekstballon

Ik ben op zoek naar een paar ballonnen met de tekst "Bon Bini", maar ik heb ze nog niet kunnen vinden ( en om er nou een paar honderd te laten bedrukken gaat me te ver ) Zoek ik iets wat er niet is (althans niet in ons kikerlandje), of weet iemand waar ze wel te koop zijn???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

05-02-2010 om 18:23

Zelf maken?

Pak een watervaste stift, blaas de ballon op, zet er Bon Bini op, en klaar ben je

reina

reina

05-02-2010 om 18:58

Minet

Ja, dat is mijn alternatief, maar ik heb liever 'mooie' ballonnen

Linda99

Linda99

05-02-2010 om 21:52

Printshop?

Als er in de buurt een printshop zit kun je het daar vragen. Zag het niet in het standaard assortiment van een printshop die ik ken maar wie weet kunnen ze het wel voor je doen.

Lucretia Martina

Lucretia Martina

06-02-2010 om 14:27

Ja thuis wel

Bon Bini lieve mensen,
Reina bij ons thuis weet ik wel een winkel die ze verkoopt, maar hier in die koude kikkerlandje niet hoor. Deze mensen hebben ook een hele andere manier van feesten heb ik begrepen. Heel anders dan bij ons op ons eilandje hoor.
Ik ga het allemaal meemaken, over 12 dagen vlieg ik al weer terug, als ik het dan voor je koop en opstuur heb je het dan op tijd. Of zijn we dan te laat?
Mijn omaatje zegt altijd, jullie in nederland hebben de klok wij op de antillen hebben de tijd!

Liefs van Lucretia

Biene M.

Biene M.

06-02-2010 om 14:35

Lucretia

*grijns*

reina

reina

06-02-2010 om 14:39

Lucretia

Nou, als je dat wilt doen Nee, ik moet nog een paar weken wachten voor ik Bon Bini na Cas ( of hoe zeg je 'welkom thuis') kan zeggen.

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2010 om 15:27

Lieve reina

Als ik weer met mijn grote bruine antiliaanse billen op mijn witte strandje lig, hoop ik dat ik aan je denk. En dan zal ik een pakketje ballonnen sturen hoor!! )
Atjooo!

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2010 om 15:39

Oooooooh whahahahah jammer de bammer

vergat ik gewoon mijn naam weer te veranderen!!!!
dit is toch het grote door de mand vallen????

reina

reina

06-02-2010 om 16:47

Polly martina

Daarom begin ik er niet meer aan, een andere nick, ik hou dat ook niet vol

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2010 om 17:19

Het had zo mooi kunnen zijn

hmmmm

Ik heb nog een paar dagen om mijn alterego EIGEN te maken... dan is polly echt verleden tijd... maar voor maar een paar dagen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.