Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Teer in was

Mijn dochter heeft eigenhandig nog op het laatste moment een kledingstuk in de wasmachine gegooid. Heel goed van haar maar er zat een hele plakaat teer op. En nu zit er op een heleboel overhemden en broeken teer. Iemand een idee om het eraf te kunnen krijgen? Het is de witte was dus dat de boel gebleekt zou worden is niet erg. Het is wel heel zonde om alles weg te doen en zo is het niet meer te dragen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

07-06-2012 om 09:07

Wasbenzine

Wanneer wij vroeger naar het strand geweest was dan zaten onze voeten en kleren ook onder de aangespoelde teerresten. Mijn moeder ging dan altijd met de wasbenzine aan de slag. Dat werkte goed. Weet niet of het ook nog werkt als het al een keer gewassen is, maar het is altijd te proberen natuurlijk.

tocada

tocada

07-06-2012 om 17:33 Topicstarter

Helaas

Niet gelukt om de vlekken eruit de krijgen. Nu heb ik de witte overhemden in de chloor gezet, hopen dat dat nog wat gaat doen. Ik heb er weinig vertrouwen in.

mix

mix

07-06-2012 om 18:07

Hmm

internet zegt olieen zoals boter en pindakaas bij de thuismiddelen sites. Maar meestal gaat dat om verse vlekken en die van jou zijn al gewassen. Misschien toch het proberen waard? succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.