Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lidewei

Lidewei

25-10-2010 om 16:34

Te doen woensdagavond in a'dam

Zoals de titel al zegt; ik ben woensdagavond in Amsterdam, tussen 8 en half 10 ongeveer. Ik wacht op mijn man, die daar een optreden heeft (helaas besloten). Wat is er toen in het centrum rond die tijd. Heeft het wel zin dat ik rond die tijd in de stad ben? een beetje rondzwalken en in een kroeg hangen zie in in m'n eentje niet zo zitten. Hij moet in het centrum zijn, Rokin, en ik pik hem daar ook weer op. Iemand ideeen?

Lidewei

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je kan altijd nog naar de bios

Je zou natuurlijk naar de film kunnen, al zal dat meestal langer duren dan de tijd die je nu noemt. Pathe de Munt heeft veel zalen en dus ook veel verschillende aanvangstijden.
Woensdagavond is geen koopavond, dus de meeste winkels zijn om 8 uur dus dicht (niet allemaal, de AH's blijven open )
Er is genoeg volk op de been, met name rond het Leidse- en Rembrandplein, maar anderhalf uur buiten in het donker rondhangen is niet prettig in dit seizoen - te koud (imho).

Wat wel open is (tot 22.00 uur), is de bieb: www.oba.nl. Wel een beetje afgelegen van al het andere in het centrum (maar de route ernaar toe is druk genoeg). Er zit een goedkoop Italiaans restaurant onder en een La Place boven. Mooi uitzicht vanaf daar trouwens, maar ja, het is wel al donker.

Maar ik zou geloof ik een goed boek nemen en daadwerkelijk in een kroeg gaan hangen. De Jaren bijvoorbeeld, dat is lekker ruim van opzet, en ze draaien daar dacht ik geen muziek (of in elk geval niet hinderlijk), een tafeltje aan het raam, een boek en een (bok)biertje, dan zijn die anderhalf uur zo om.

Groeten,

Temet

Massi Nissa

Massi Nissa

25-10-2010 om 20:37

Ja, met een boek in de jaren

In De Jaren val je totaal niet op in je eentje met een boek. Dat soort volk zit er altijd (ik zei de gek, nou ja, tegenwoordig wat minder). Is twee keer vallen vanaf het Rokin (nou ja, een brugje over). En als je iets verder doorloopt is er ook nog Tisfris aan het Waterlooplein, een wat kleiner maar fijn cafe waar ze errug lekkere chocolademelk hebben.
Als het droog is, is een wandelingetje binnenstad ook best leuk, maar de vooruitzichten voor woensdag zijn nogal somber.
Veel plezier!
Groetjes
Massi

Margriet*

Margriet*

26-10-2010 om 20:04

De jaren

heeft ook een prima leestafel. Als je geen zin hebt in een boek pak je een tijdschrift.

Als je een durfal bent...

Er is kermis op de Dam. Het reuzenrad is echt een aanrader. Zo mooi hoog boven de stad met alle lichtjes!

Adam

Adam

30-10-2010 om 23:26

Tis fris

Tisfris is toch 's avonds gesloten?

Massi Nissa

Massi Nissa

31-10-2010 om 08:56

O jee adam

Helemaal gelijk, ze gaan om zeven uur dicht. Ik dacht pas rond negen uur.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.