Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hanne.

Hanne.

21-09-2010 om 16:32

Tandpasta zonder munt

Zoonlief is nu toch echt te oud om nog met peutertandpasta te blijven poetsen. Vooral nu z'n volwassen gebit echt door is.

Maar....hij heeft een ontzettende bloedhekel (understatement) aan de muntsmaak. De peutertandpasta ging nog net, maar de junior tandpasta (elmex) krijg ik'm niet mee aan het poetsen.

Wie weet er een tandpasta zonder (een vleugje) munt. Ik dacht aan parodontax, maar ook daar zit tegenwoordig munt in. Bij voorkeur een beetje normaal verkrijgbaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja,

volgens mij zit er in bepaalde meisjes-achtige tubes kaugomsmaak. Wat ik wel zeker weet is dat Elmex er eentje heeft zonder menthol, die smaakt een beetje naar sinaasappel.

Yta Chalne

Yta Chalne

21-09-2010 om 16:56

Theramed

Theramed heeft een 6-12jr tandpasta met aardbeismaak (ook behoorlijk walgelijk, maar in elk geval lijkt het niet op mint...)

mopperkont

mopperkont

21-09-2010 om 18:07

Elmex

Elmex had dat, in een witte tube, maar ik zag het vorige week in de koopjesbak van het Kruidvat liggen, dus ik denk dat ze daar niet mee verder gaan.

Maxime.M

Maxime.M

21-09-2010 om 18:45

Elmex groen drop smaak

Ik gebruik elmex groen. Deze smaakt naar drop en een heel, heel licht mintsmaakje herken ik erin. (ik hou ook niet zo van mint) maar dit is te doen en niet zo mierzoet als Theramed, die heb ik ook gehad voor mijn kinderen die het heel vies vonden.
Zoon heeft nog steeds tandpasta van de Hema in robotverpakking, maar volgens mij hebben we de laatste 5 tubes gekocht want ik zie dit nergens meer, misschien is het nu een andere verpakking geworden.

Succes
Maxime (heeft jaren lang de meest vage tandpasta 'opgemaakt' die mijn kinderen toch maar niet 'lustten')

Prodent

Hier prodent voor dochter die ook gruwelt van munt-smaak. het is een blauwe gel-achtige tandpasta.

nely

nely

21-09-2010 om 20:34

Parodontax

die is hier al genoemd maar misschien een andere "versie" ervan? De tandpasta die ik ervan gebruik is eerder zout van smaak dan muntachtig.

Marie

Marie

21-09-2010 om 23:58

Elmex wit

Hallo
Hier een kind dat niet van pepermunt houdt en dus al jaren poetst met (dure) Elmex in witte tube.
Let op - dit verkopen ze niet overal!
Succes
PS die aanbieding van het Kruidvat had ik nog niet gezien, even langs dus morgen.

Puck

Puck

22-09-2010 om 09:52

Natuurvoedingswinkels

Ik denk dat je dat soort tandpasta ook nog wel eens bij natuurvoedingswinkels tegen zou kunnen komen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.