Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marit

Marit

30-06-2009 om 16:52

Tafeltje voor auto

Wie weet waar je een (uitklap)tafeltje kunt komen dat je achter aan de autstoel kunt hangen, en waar de kinderen achterin kunnen knutselen of lezen? Er is vast een naam voor, maar die weet ik even niet.
Graag tips.
dank,
Marit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

30-06-2009 om 17:49

Anwb, halfords wibra

Ik weet wat je bedoelt en ze zijn o.a. bij bovenstaande winkels verkrijgbaar. Tenminste, daar heb ik ze zien liggen.

Vera*

Vera*

30-06-2009 om 18:30

je hebt van die speciale kindertafeltjes die je op de leuningen van de stoel op de benen kunt leggen. Of je neemt zo een schoottafeltje met zo een kussen eraan vast. Dat werkte hier heel goed.

Maylise

Maylise

30-06-2009 om 20:35

Schoottafeltjes

Mijn kinderen gebruiken van die tafeltjes waarmee je ook voor de tv kunt eten of die je bij een laptop kunt gebruiken. Hard plateau met een kussen er onder gevuld met kleine bolletjes van piepschuim. Heel handig want je kan ze zowel bij kinderen in autostoeltjes gebruiken of gewoon in gordels. Ze kunnen dan ook gewoon achterover zitten. Zijn echt heel stabiel. Hier gebruiken ze de tafeltjes om op te kleuren, knutselen, eten, met playmobil en barbies te spelen enzovoorts.

Maylise

Waar koop je die schoottafeltjes?

Wij gaan dit jaar voor het eerst in jaren weer Heel Ver Rijden op vakantie. Die schoottafeltjes zouden wel een uitkomst zijn, vermoed ik. Maar waar koop je ze? Ik heb het momenteel te druk om even op mijn gemak te gaan zoeken...

amk

amk

01-07-2009 om 09:56

Komt ie weer ikea

Ikea heeft ze.
Ik vind ze erg prettig omdat er ook een ronding inzit zodat je ze lekker tegen je buik aan kunt schuiven.
Kosten 14.95. Je kunt het kussen er ook onderuit halen zodat je het blad goed schoon kunt maken.

Dank!

We gaan proberen of we voor vertrek nog kans zien de Ikea te bezoeken. Dank je!

Linda99

Linda99

01-07-2009 om 10:31

Andere winkels?

Bij welke winkels zijn die "andere" schoottafeltjes te koop? Want Ikea kom ik niet meer en vind 30 euro (2 kids) ook beetje veel om ook nog even uit te geven voor de reis...

Waarom

koop je bij de blokker niet zo'n dienblad met zo'n zak eronder die je op je schoot kunt zetten, die zijn niet zo groot en gemakkelijker aan de kant te leggen dan zo'n tafeltje. toen onze kinderen klein waren hadden wij er bij de anwb winkel die schoottafeltjes gekocht had er echt spijt van, je kunt daar dan wel de kleurtjes en de boekjes in opbergen maar mijn ervaring ermee is dat die dingen niet zo gemakkelijk open gaan omdat dan alles er iedere keer uitvalt.
krulleke

Linda99

Linda99

01-07-2009 om 12:36

Krulleke

Da's precies wat ik zoek! Blokker heeft ze dus?

We hebben trouwens ook zo'n anwb teken-ding. Werkt voor de oudste van 7 eigenlijk best goed maar inderdaad, er valt continu van alles uit en af dat ding.

heb ze daar wel eens gezien maar leenbakker en zo moeten ze toch wel verkopen zal eens rond surfen.
krulleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.