Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brianna F

Brianna F

15-03-2011 om 09:09

T-shirts

Het is weer zover, manlief heeft t-shirts nodig die niet na 1 keer wassen te kort zijn.
Iemand enig idee waar extra lange t-shirts te krijgen zijn?
Want nu lijkt het wel of we wegwerp t-shirts kopen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hema?

hema heeft een goedkopere versie, die moet je dan niet hebben, maar ze hebben ook heel fijne basic t-shirts die nauwelijks krimpen en wel heel comfortabel zijn (aldus mijn man). Of ze ook extra lange hebben, dat weet ik niet...

Jons

marie

marie

15-03-2011 om 09:34

Droger?

Hallo
Doe je ze in de droogtrommel? Want daar krimpt alles in vind ik.
En welke merken/winkels heb je tot nu toe geprobeerd?
Groetjes

Chippie

Chippie

15-03-2011 om 09:46

Alan red

Geen idee of ze extra lange shirts hebben maar ik vind shirts van Alan Red erg mooi blijven.

Maxime.M

Maxime.M

15-03-2011 om 11:18

Yep! alan red

Ja Alan Red vallen hier ook goed, je moet ze echt NOOIT in de droger doen, zeker niet als je echt de lengte wil behouden.
Man heeft nu witte shirts van Boss gekocht, belachelijk duur, maar ze blijven wel heel mooi.

ilsepilse

ilsepilse

15-03-2011 om 11:54

Alan red

Als je ooit in Bataviastad Lelystad komt, even wat opslaan want ze zijn er 5eu /stuk!

Clowntje

Clowntje

15-03-2011 om 13:15

Claessens

Shirts heeft mijn man, met ronde hals of v-hals.
Blijven erg mooi, ook in de droger.

Valkyre

Valkyre

15-03-2011 om 14:12

Slimfit

Bij de HEMA hebben ze slimfit t-shirts. Desnoods een maatje groter kopen (dan dus niet zo slim meer, maar wel langer). En inderdaad niet in de droger.

Mona

Mona

15-03-2011 om 17:03

Hema

ik vind de maten bij de Hema altijd wel klein, mijn man past de grootste hema shirtjes nooit, die zijn te klein. (man heeft brede schouders, maat 56)

Brianna F

Brianna F

15-03-2011 om 18:44

Droger

Dat was ik vergeten te zeggen: ze moeten absoluut in de droger kunnen, want ik heb zo'n gloeiende hekel aan strijken, dat ik niet zonder droger kan.
Claessens klinkt goed als ze in de droger mogen.

Clowntje

Clowntje

15-03-2011 om 20:31

Ik doe ze altijd in de droger

En dat gaat prima. En ieder jaar bij de DDD van de Bijenkorf hebben ze een leuke aanbieding. Ik heb nu alle oude witte thirts vervangen voor Claessens. Vind ook dat het boord heel goed blijft, gaat niet lubberen.

Hoezo, brianna?

"Dat was ik vergeten te zeggen: ze moeten absoluut in de droger kunnen, want ik heb zo'n gloeiende hekel aan strijken, dat ik niet zonder droger kan. "

He, hoe dat zo? Van een droger wordt de was toch eerder kreukelig dan van ophangen? Overigens zie ik toch al niet waarom je t-shirts zou moeten strijken (maar goed, ik strijk dan ook alleen maar in echte uiterste nood, ofwel bijna nooit).

Of bedoel je dat je ze strijkt om ze sneller droog te krijgen?

Groeten,

Temet

Brianna F

Brianna F

15-03-2011 om 21:56

Temet

T-shirts drogen bij mij echt super kreukelig op, terwijl ze strijkvrij uit de droger komen.

Marie

Marie

15-03-2011 om 23:57

Trommel te vol?

Hallo
Hoe voller de trommel van de wasmachine hoe meer de was gaat kreuken is mijn ervaring.
Probeer het eens met een kreukherstellend programma en doe de trommel niet te vol. Laat de was ook niet te lang in de machine zitten als die klaar is. En bij het eruit halen de was even "uitslaan".
Verder strijk ik dus nooit t-shirts (heb echt wel wat beters te doen) - gewoon laten drogen aan de lijn en dan met het opvouwen even met de handen "strijken". Veel minder kreukels dan uit de droger, om over de krimp nog maar te zwijgen.
Groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.