Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

2be

2be

25-08-2009 om 23:12

Sushi's zelf maken

Ik wilde naar een workshop om te leren sushi's maken,weet iemand waar je dat kan doen voor niet al te veel geld,boven de 50 vind ik veel voor een avond.
Ik hoor graag wie iets,of wie weet wel iemand die het leuk vind dat te leren aan drie wel willende hele leuke meiden,hahaha.
ik hoor het wel.
2be

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marmar

Marmar

26-08-2009 om 01:56

Koop starterskit

Bij een supermarkt als AH bijv. te vinden. Kijk op de verpakking wat je evt nog meer handig vindt. Bamboe oprolmatje en stokjes liggen waarschijnlijk al naast de kit. Gebruik je fantasie voor wat vulling bij de viswinkel en vraag om kleine porties rauwe tonijn, wat garnalen etc.
Op de starterskit staat precies hoe je sushi moet maken. Dat kun je met je vriendinnen in je eigen keuken ook wel doen, ieder een eigen starterskit?. Mijn kinderen vinden het erg leuk om te doen, moeilijk is het dus niet. Het wordt wel snel een knoeiboel, met al die plakrijst en kinderen
Overigens, de ingredienten voor sushi zijn erg duur. Dus als je niet meer dan 50 € wilt uitgeven inclusief materiaal zou ik niet weten wat er dan nog overblijft voor de workshop.

Hanne.

Hanne.

26-08-2009 om 22:17

Niet gevonden

Ik heb ook lang gezocht, maar niet iets voor (echt) minder dan 50 euro gevonden. Wel af en toe iets voor 49.95. Tenzij je met een grote groep wilt komen natuurlijk.

Ik vond de sushi workshop trouwens wel wat toevoegen aan het zelf doen mbv het starters pakket. Je leert wat meer verschillende soorten sushi, en, maar dan moet je daar ook geinteresseerd in zijn, achtergrond en productkennis.

Je kan natuurlijk ook altijd even googelen op 'sushi maken' voor diverse sites met gerechten, tips etc

mopperkont

mopperkont

27-08-2009 om 10:52

Youtube

Sushi maken is niet moeilijk.
Zoek op youtube "how to make sushi" :


http://www.youtube.com/watch?v=JDCQp7GLbJU

success

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.