Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

29-08-2009 om 09:23

Supermarkt acties

BIj onze dekamarkt kun je nu weer Bling-blings sparen. Dit zijn een soort bedeltjes in de vorm van diertjes voor aan een armbandje of ketting. Vorig jaar was deze actie ook al en hebben we( opa,oma, tante etc)twee van die complete kettingen bijelkaar gespaard. De dag nadat we alles eindelijk hadden verdwenen ze in de kast om daar te blijven liggen. Nu is er dus weer een nieuwe actie en ja hoor de kinderen willen ze weer allemaal hebben! Je moet bepaalde artikelen kopen om ze te krijgen. Hoever gaan jullie om aan dit soort acties mee te doen, kopen jullie bijv. bewust bij Albert Heijn voor plaatjes, let je op de prijs als je boven de zoveel euro iets krijgt, koop je een artikel op voorraad om iets uit de actie te krijgen?
Ik vind het best lastig, zeker omdat ik weet dat het daarna in de kast verdwijnt. Maar ja, de kinderen vragen er ook steeds om, zucht.... hoever gaan jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ise

Ise

29-08-2009 om 09:49

Niet dus

Ik doe de grote boodschappen altijd bij de AH. Als daar toevallig iets te sparen valt hebben de kinderen geluk, zolang ik er niets extra's voor hoef te betalen of te kopen. Oma komt veel bij Super de Boer en brengt ook nog wel eens iets mee. Onze kinderen zijn gelukkig niet zo spaarderig. En inderdaad...ik heb toevallig net een grote stapel voetbalplaatjes weggegooid die lag te verstoffen in de la.

Nasha 1st

Nasha 1st

29-08-2009 om 11:36

Wij

kopen ook bij Bas van der Heijden of Jumbo omdat die veel voordeliger zijn, acties doen we zelden aan mee, maar de voetbalplaatjes, ja dat wilde zoon erg graag, we hebben er overigens amper een cent aan hoeven uitgeven, hij kreeg ze uit de omgeving, familie, BSO, door ruilen enz. En hij kreeg zijn boek dus ook vol!

Andere acties komen we ook weleens via famillie aan, de ice-age knuffels van super de boer bijv....

Kaaskopje

Kaaskopje

29-08-2009 om 17:22

Ik ga er niet voor naar een andere winkel

Als de C1000, onze supermarkt, aan acties doet en we kunnen de actieproducten gebrúiken dan koop ik het, anders niet.

Irritant hamsteren

Ik wordt helemaal tureluurs van die hamsterweken. Als ik op vrijdag boodschappen ga doen is het oorlog in de winkel en zijn de schappen leeg.

Moppeke gaat dus op woensdagochtend boodschappen doen zolang dat hamstergebeuren is. Grrr....
Ik vind het dan ook he-le-maal niets, die acties.

En net als anderen: er moet dan heftig gespaard worden voor beestjes en andere zaken en als het compleet is verdwijnt het in de kast (waarna Moppeke het fijntjes in de prul gooit....).

Laat mij nou maar gewoon zonder die onzin boodschappen doen.

Tirza G.

Tirza G.

29-08-2009 om 23:27

Die korting

die kan ik nog wel pruimen, maar die rete-irritante hamsters, grrrrrrrr, die wekken bij mij enórme agressie op. Dat dombo-stemmetje, dat nep-leuk, die slechte kwaliteit knuffels, brrrrrrr.
Soms, heel soms, is er Hamstermiddag in de plaatstelijke Appie. Dan staat-ie er levensgroot, je schrikt je rot!

Tirza

Bastet

Bastet

30-08-2009 om 08:16

Korting

Met groot gezin plus aanhang ben ik wel blij met die kortingen! De overige onzin hoeft van mij niet.
Bastet

MaximeM

MaximeM

30-08-2009 om 15:53

Niet speciaal

Hoi,

Ik doe er meestal niet speciaal ander boodschappen voor. Neem wel alles wat ik gratis kan krijgen mee, en kijk wel of ik zelf ga sparen of het meeneem voor iemand anders die spaart. Ik koop vaak bij Super de Boer dus onlangs kon je dan die ice-age knuffel krijgen, of nu handdoekenpunten. Ik heb geen handdoeken nodig maar wel punten zat, ik denk dat ik nu een paar handdoeken koop (kosten met punten een euro) en die dan weggeef aan een vriendin die ze kan gebruiken. Ik ga er geen speciale spullen voor kopen.
Wél ben ik toen met de voetbalplaatjes overstag gegaan en heb toen een paar keer boodschappen gedaan bij de AH, maar ach...toen de buit binnen was en het boekje vol (ook boekje gekocht dus) toen was de lol er vanaf.

Maxime

Wilma

Wilma

31-08-2009 om 16:06

Erg gevoelig voor gratis (overweeg hulp

Ik wéét met m'n verstand dat je het ook weer zelf betaald, als ergens acties zijn (van wuppies tot voetbalplaatjes en van smurfen tot aan curverbakjes), maar toch vind ik 't altijd erg interessant. Ik doe er niet speciaal ergens anders boodschappen voor, maar ik koop toch wel vaak nét iets extra's (wat ik toch nodig heb, pak senseo ofzo) zodat ik dat tientje bereik (of welk bedrag dan ook).

Daarbij ben ik ook érg gevoelig voor als ergens iets gratis bij zit. Gratis theepadhouder, mok, theedoek met opschrift, unoxmuts, pen, vrachtwagentje met logo, tasje, etui, toilettas, monsterverpakking van iets anders, etc. Ook al heb ik 't hélemaal niet nodig, wordt mijn oog toch getrokken naar die gratis walgelijk lelijke gele rugzak bij Chocomel. Ofzo. Terwijl wij dus geen chocomel drinken dan hè. Ik kóóp 't dan niet, dat nog net niet, maar ik vind 't wel erg aantrekkelijk.

Zou ik nou de enige OOL-er zijn die dat heeft of zou ik de enige zijn die 't durft te zeggen ...

Groetjes,
Wilma

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

31-08-2009 om 18:51

Ik ook hoor wilma

Pas nog bij de EmTe leuke beestjes gespaard. Ik koop er de gekste dingen voor.

En als ergens iets gratis bij zit krijg ik ook kriebels. Of 1 euro terug acties of probeer nu gratis. Doen we altijd. (Maar dan stuur ik het ook echt in)

Groet,
Jits

En ik ook

bij die gratis dingen valt het wel mee, maar sparen vind ik gewoon leuk. Dan wil je je set voetbalplaatjes of wat dan ook toch compleet krijgen.. O ja en van die boodschappenpakketten vind ik ook erg leuk! Allemaal dingen die we niet eens lusten

Lou

Lou

31-08-2009 om 22:45

Aanstekelijk

Aanstekelijk, die ontboezemingen. De Etos had laatst een actie waarbij je petshopdierdingetjes kon sparen die dan weer op een speciale petshopdiertas konden. En ja hoor, daar ging moeders naar de Etos, om voor máánden tandpasta en shampoo in te slaan, en expres nog wat duurders erbij te kopen dat toch ook ooit eens opgaat (lenzenvloeistof, vitaminepillen). Maar blij dat ze was, die dochter van mij! Hahaha.

groet,

Lou

Nasha 1st

Nasha 1st

31-08-2009 om 22:48

hier bij de Etos hebben ze ze onlangs gratis en voor niks weggegeven, nu hebben mijn kinderen ze ook

Lou

Lou

01-09-2009 om 12:37

Auw nasha

Wat geméén!
Nu ben ik wel heel blij dat ik inderdaad geen extra onzin speciaal daarvoor heb gekocht!

(en: heb je nog dubbele, vraagt mij dochter hoopvol)

groet

Lou

Nasha 1st

Nasha 1st

01-09-2009 om 12:49

Nee helaas

anders had je ze gekregen . Nee, ze waren wel zo bijdehand om maar 1 van elk te geven....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.