Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lou

Lou

14-02-2009 om 16:35

Strijkkralen, wat doe je ermee?

Mijn dochter strijkkraalt wat af. We hebben een flinke schaal vol strijkkralendingen staan in de woonkamer, ik denk dat er wel dertig in zitten. Maar ja, die schaal staat daar maar en je ziet ze helemaal niet goed daarin. Wat doen jullie met die dingen? We hebben een paar keer een mobiel gemaakt en er staan een paar mooie op de vensterbank, maar verder? Iemand een idee?

groet,

Lou

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
brunette

brunette

14-02-2009 om 19:26

Van alles

Bij ons zijn sleutelhangers favoriet, dus een gaatje openlaten bij het kralen leggen, daar een klein touwtje door en die aan je sleutelbos (de sleutelring erdoor halen gaat vaak mis, dan breekt de boel).
Verder hebben wij een grote witte tegelmuur in de badkamer en daar hebben we er ook een heleboel opgehad met dubbelzijdig plakband. Zag er heel vrolijk uit. Ze vielen er naar een paar maanden wel weer af vanwege condens en toen weggegooid.

Onderzettertjes

Mijn man gebruikt ze op kantoor als onderzettertjes (nouja of hij ze echt gebruikt weet ik niet, maar de kinderen zijn wel in die veronderstelling)

Oma heeft ook van die onderzettertjes, en inmiddels ook wat tantes.
Alleen wij niet

Eh...vuilnisbak?

Of is dit een te hardvochtige reactie?? Bij ons verdwijnen ze uiteindelijk - net als de meeste tekeningen, kleurplaten, kijkdozen en wat dies meer zij - toch gewoon bij het afval.
n@nny

Brianna F

Brianna F

15-02-2009 om 20:20

Juist

bewaren tot ze het vergeten zijn en dan wegkieperen.

Lou

Lou

15-02-2009 om 21:14

Goed zeg

Ha, wat een boel inspiratie ineens. De vuilnisbak is een uitstekende optie, ware het niet dat er best veel mooie bij zitten die we al zo lang in die schaal hebben liggen dat ik er gek genoeg gehecht aan ben geraakt, tja waar je al niet gehecht aan kunt raken, zucht. Dochter vindt ze zelfs te mooi om cadeau te doen. Goed, die mag ze dan op haar eigen kamer zetten of op tegels (uhh, tegels? nou ja, de badkamer dan maar) plakken. De rest gaat zijn weg vinden in de vorm van cadeautjes, kaarten, onderzetters, sleutelhangers en vuilnisbak. Dank!

groet,

Lou

Kerstboom

In de kerstboom, buiten in de tuin aan de schutting, als extra versiering aan een vaas met bloemen( touwtje erdoor), op het graf van mijn moeder.

Damajo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.