Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kippetje

Kippetje

16-03-2009 om 21:44

Strandkamer!

Hallo!

Eindelijk is zoonlief eruit...hij wil een nieuwe kamer met als thema "strand" Hartstikke leuk idee van 'm maar......verder als rood en blauw/wit behang kom ik op dit moment niet.

Heeft iemand ideeën/tips om zijn kamer "net als op vakantie" te maken? Hoor heel graag van jullie!

groet,
Kippetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bootjes, zeesterren, grote schelpen, visnetten, nepvissen, een strandstoel natuurlijk! Zand op de vloer(grapje)zeemeeuwen op de muur, meerpalen

Toke

Toke

16-03-2009 om 23:07

Ook strand/zee

Hier ook strand/zee kamer, maar niet met heel veel echte zeedetails. Er moet ook een Cars-poster tussen kunnen )
Dus vloer lichtblauw marmoleum (water) met cremekleurig zebrapad (zand), roomwitte muren, schuine dak lichtblauw. In een grote nis vlonders gelegd en schrootjes aan de zijkanten (niet allemaal gelijke hoogte aan de bovenkant) en dat grijs/bruin verweerd gebeitst. Muur daar zandkleurig. Heeft het sfeertje van een strandopgang (einde pad ernaartoe). Verder een strandhuisje als bed (wit en donkerblauw) en wat kleine details als een schelpenblad op de sidetable/bureau. Om het hoekje een baan fotobehang van dolfijnen. Ik heb ook nog fotobehang van een surfplank liggen, ga ik toepassen als ik een ontluchtingspijp in een kastje heb omgetoverd. Voorkant wordt dan die surfplank. Klinkt misschien heel druk, maar kamer is groot en licht, en door al het wit komt het rustig over. Op het schuine stuk boven het bed ga ik nog vliegertjes ophangen, maar die kon ik afgelopen winter nergens vinden, dus we wachten op 'het seizoen'. )

Naar het strand

Neem hem een dagje mee naar een badplaats en duik de winkeltjes daarin, volop snuisterijen em posters die met strand en zee te maken hebben.
Kleuren zou ik wit met (bretons of kreta-) blauw houden en bijv. zandkleurige vloerbedekking.

Hugnyt

Hugnyt

17-03-2009 om 08:09

Xenos

Ik zag gisteren bij de Xenos veel stranddingen. Een visnet (voor aan het plafond bijvoorbeeld) schelpen, vuurtorens en dergelijke. Ik zou zeggen, ga daar eens kijken.,
Groet Hugnyt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.