Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

27-02-2011 om 15:16

Stopcontacten, waar?

Morgen beginnen ze bij ons met een kleine verbouwing. Het raam aan de achterkant woonkamer wordt een schuifpui. Er komen dan ook nieuwe stopcontacten bij, die willen we links en rechts van de schuifpui laten maken. We kunnen de stopcontacten vóór of áchter het gordijn (dat er nog moet komen) laten maken. Wat zou het handigste zijn? De stopcontacten (nu verlengsnoer met stekkerdozen) zijn vooral in gebruik voor de laptops.
Alvast bedankt voor jullie ideeën en tips.

Vera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

27-02-2011 om 17:19

Vera

Als je de stopcontacten gaat gebruiken voor je laptop zou ik ze zo plaatsen dat het snoer niet het gordijn wegdrukt, maar zorgen dat het snoer vrij kan hangen. Gebruik je het stopcontact voor bv een lamp, waarvan de stekker er altijd in zit, en het snoer langs de muur/vloer loopt, dan zou ik hem juist achter het gordijn laten vallen.

Kari1

Kari1

27-02-2011 om 17:28

Allebei

om reden die Monet al noemt, en stopcontacten heb je nooit teveel.
Kari

Vera*

Vera*

27-02-2011 om 20:38

Duidelijk

Ik merk toch dat ik er met mijn hoofd niet helemaal bij ben. Het is ook zo logisch. Achter het gordijn komen er twee stopcontacten (die zijn dan nieuw) en aan de andere kant komen er vier stopcontacten voor het gordijn (daar zitten er nu twee). Bedankt voor de input.

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.