Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

elvira

elvira

23-09-2010 om 09:58

Stoomreiniger v en d

deze weel bij V& D een stoomreiniger voor 49? Ik wil het wel proberen, maar vraag me af of dit iets is of eerder een gevalletje goedkoop = duurkoop. Wie kent deze reiniger?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij is het deze

http://publishit.netivity.nl/vroomdreesman/folder-2010-wk36-Prijzencircus2-nolinks/Zoom.asp?intPagina=40&intHotSpotID=195681
Heb ooit zoiets gehad maar ik kon er echt helemaal niets mee.

elvira

elvira

23-09-2010 om 12:50

Dank

Dank ga ik hem proberen!

Sterre42

Sterre42

23-09-2010 om 14:47

Blokker

Ik heb er eentje van Blokker, dezelfde prijs en doet het al jaren prima. Ik zag 'm van de week nog staan in de winkel.

Dus mochten ze 'm bij de VenD niet meer hebben, bij de Blokker staat ie ook.

Wat doen jullie ermee?

Ik heb al heel wat jaar zo`n stoomreiniger in de kast liggen, maar ik gebruik het eigenlijk nooit. Ik vraag me daarom ook af wat jullie allemaal met dat ding doen?
Het zit gewoon niet in mijn systeem denk ik, voor de badkamer zal het vast ook een prima ding zijn, toch?

Ik hoor het graag van jullie.

Olijvje

Net binnen

Ik heb deze week via Airmiles een stoomreiniger besteld en binnen gekregen. Dacht dat het voor onze tegelvloer misschien handig zou zijn. Nu merk ik wel dat de vloer schoon wordt, maar toch blijf ik de strepen en voetstappen zien die er al op stonden en waarvan ik had gehoopt die weg te stomen. Doe ik iets verkeerd of moet ik de stoomreiniger een paar keer zijn werk laten doen?
Het water kwam trouwens van de ramen af, zo vochtig werd het in de kamer (grote kamer dus veel stomen).

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

24-09-2010 om 20:22

De vriezer ontdooien

Las ik ergens (hier?) als tip.

Verder het onkruid vermoorden tussen de tegels.

Woutje

*het water kwam van de ramen af*.

volgens mij is dat niet de bedoeling,als ik mijn vloer stoom,beperkt de stoom zich tot 10cm rondom de plek waar ik stoom.

mijn woonkamer en (open)keuken zijn zo,n 55 vierkante meter ,en meestal stoom ik deze tegelijkertijd,maar ik heb nog nooi water langs de ramen gehad,zelfs geen spoortje condens.

zo,n 10 minuten na het stomen zijn de vloeren ook weer kurkdroog.
ik vermoed dus dat er iets niet in orde is met jouw stoomreiniger.

elsje78

elsje78

26-09-2010 om 11:50

Werkt het tegen schimmel op naden?

Hoi

Wij hebben een inpandige badkamer (wie dat destijds bedacht heeft wil ik wel eens een gesprek mee voeren) en dat betekent dus dat ik heel moeilijk genoeg kan ventileren daar.

Nu is het kitwerk ook niet fantastisch met als gevolg dat er nu onderaan van die vreselijke zwarte schimmel zit. Alle middeltjes die ik zelf kan bedenken (en kopen) heb ik er al op gehad maar het is niet weg te krijgen. Zou een stoomreiniger dat ook weg krijgen? Schuurspons met anti schimmelreiniger doet niets...

bedankt vast

Elske

Hg?

Wij idem maar hier werkt dat spul van HG gelukkig heel goed. Laat het wel een paar uur zitten. WErkt dat ook al niet ?

Kit of tegelvoeg

Zit die schimmel in de tegelvoegen of in de kit? In het eerste geval geeft ordinair bleekwater vaak goede resultaten (die HG is ook een soort bleek). Maar tegen zwarte schimmel in de kit heb ik ook nooit een goed middel kunnen vinden, ook de HG helpt onvoldoende. Ik heb uiteindelijk (huis moest in de verkoop) de kitranden vervangen.

Groeten,

Temet

elsje78

elsje78

27-09-2010 om 21:38

In het kit

Hoi

Nee dat hg werkt ook niet, hele nacht laten zitten maar niets...We hebben het al eens opnieuw gekit, maar zelf, en dus niet geheel glad en in die kleine oneffenheden zit het vooral. Niets werkt...

Zal wel weer opnieuw kitten worden, maar dan eens goed...

bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.