Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ilva

Ilva

31-08-2009 om 15:58

Stoomgenerator

Laatst was ik bij mijn buurvrouw en zij had een stoomgenerator (stoomstrijkijzer) van Tefal (Tefal Express). Zij was er super tevreden mee. Ik zit er over te denken om er ook 1 te kopen maar ze zijn niet goedkoop (ongeveer 150 euro). Dus ik wil hier vragen zijn er hier ook mensen die een stoomgenerator gebruiken en hoe tevreden ben je.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Irene

Irene

31-08-2009 om 16:51

Helemaal geweldig!

Nou ik heb er dus ooit ook één aangeschaft omdat ik ook een buurvrouw ermee zag stoeien.
Ik liep bij de Aldi en daar verkochten ze er ook één en nog wel afgeprijsd ook. Ik heb hem destijds voor 40 euro gekocht en hij is geweldig.

De meest erge kreukels gaan er zonder moeite uit. Helemaal geweldig maar er is een keerzijde!!!!!

Fout: Niet ventileren. Door de stoom die hij genereerd zou je zo je behang eraf stomen. De buurvrouw van mijn moeder gebruikt dat ding dus voor alles ook de handdoeken en onderbroeken (zo gek ben ik niet hoor!!) maar ze stoomde dus echt letterlijk haar behang eraf door niet voldoende te ventileren.

Als ik hem gebruik zet ik toch altijd even mijn slaapkamer raam open zodat het vocht eruit kan.

hij gebruik ongeveer anderhalve liter voor een volle wasmand vol gekreukte strijk maar ja ben ook véél sneller klaar.

Ik kan maar één ding zeggen: AANSCHAFFEN dat ding

Groeten Irene

Ilva

Ilva

01-09-2009 om 11:20

Irene

Goede tip, ventileren. Had ik nog helemaal niet aangedacht. Toen mijn buurvrouw bezig was was het mooi weer dus stond de tuindeur open.

Heb jij ook een Tefal Express of een ander merk?

Irene

Irene

01-09-2009 om 12:38

Aldi

Daar komt mijn stoomgenerator vandaan. Ik heb er niet zoveel voor betaald en heb hem al ruim een jaar. Zou die stuk gaan en ik kan daar geen andere krijgen (vaak zijn het aanbiedingen) dan zou ik er gewoon meer geld voor neerleggen voor bijv een tefal.

De tip van een vriendin is wel dat je een losse bak hebt waarin je water kan doen. Die kun je dan meenemen naar de kraan om te vullen. Scheelt een boel knoeiwerk.

groeten Irene

Ilva

Ilva

01-09-2009 om 16:14

Aldi

Ik houd de aanbieden van de Aldi in de gaten. Ik krijg ze nu via e-mail gestuurd. Bedankt voor de tip!

Zijn er nog meer gebruikers met tips?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.