Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stom, paspoort gewassen.

Hoi
Voordat ik een hele fietstocht naar het gemeentehuis onderneem, is er iemand die het antwoord op deze vraag weet?
Een in de wasmachine gewassen paspoort, het stukje achter het hard plastic is nog leesbaar en alle pagina's, zijn nog heel, is dat nog geldig?
De bijschrijving van mijn zoontje is wel uitgelopen... maar ik ga dus eind november naar mijn broer in het buitenland en wil niet bij de douane tegengehouden worden.
Groetjes van een domoor

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ooo....(ot)

het eerste wat in me op kwam; dan sta je er wel schoon op!
Nee sorry.. ik zou gewoon even naar het gemeentehuis gaan om het te vragen Beter nu dan straks aan gehouden te worden en zij kunnen je vast verder helpen. Is het bijschrijven nog leesbaar of is het helemaal uitgelopen?
Ik kan me nml voorstellen dat ze je aanhouden omdat er met het paspoort geknoeid zou kunnen zijn??

Bellen

ik zou even bellen naar het informatie nummer van de gemeente waar je woont. Scheelt misschien een fietstochtje.

groetjes van Purk

reina

reina

30-09-2009 om 07:07

Mama2005

Het paspoort van mijn zoon was door veel gebruik ( hij neemt het mee als legitimatie) ook hier en daar minder leesbaar geworden, hij moest een nieuwe halen ( en betalen....). Ik zou de gok niet wagen en het even informeren op het gemeentehuis.

Tinus_p

Tinus_p

30-09-2009 om 10:41

London

mama2005:
"De bijschrijving van mijn zoontje is wel uitgelopen... maar ik ga dus eind november naar mijn broer in het buitenland en wil niet bij de douane tegengehouden worden."
Welk land?
Zolang er niet gecontroleerd wordt, kun je letterlijk een eind komen. Maar ik ben idd bijna een keer geweigerd op het vliegveld van London met een paspoort dat nat was geweest.

Gekreukt

mijn man's paspoort was gekreukt omdat hij het atijd in de achterzak van z'n boek stopte, heeft'ie problemen mee gehad omdat ze inderdaad dachten dat er mee gekoeid was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.