Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kari1

Kari1

03-10-2010 om 08:27

Stofzuigerzakken

Tot nu toe kocht ik mijn stofzuigerzakken op de markt, niet de originele van de stofzuigerfabrikant maar meer universele en een stuk goedkopere. Ze raken weer op, maar helaas, ik heb mijn stofzuigerzakkenmannetje al weken niet gezien en ik vrees dat hij gestopt is.
Waar halen jullie je stofzuigerzakken voor een redelijke prijs? Of koopt iedereen gewoon de echte zakken bij de stofzuigerwinkel? Ik heb wel sites gevonden waar de neppers te bestellen zijn maar dan komt er minstens 5 euro verzendkosten bij per bestelling. Dat schiet niet op. Tips zijn welkom!
Kari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

03-10-2010 om 08:34

Kari

Ik weet niet welke stofzuiger je hebt,maar ik haal mijn zakken bij AH of Blokker.
Bastet

maan.

maan.

03-10-2010 om 10:27

Handyman

Ik weet dat de handyman naast merkzakken ook een goedkopere variant heeft.

Biene M.

Biene M.

03-10-2010 om 11:15

De zakken van onze huidige stofzuiger kopen we bij Albert Heijn. Voor de vorige hadden ze daar niet het juiste formaat en toen kochten we ze bij Blokker.

Action

verkopen ze ook.

Tirza G.

Tirza G.

03-10-2010 om 15:07

Merkzakken

sinds we een nieuwe stofzuiger hebben bij onderdeelexpress.nl
Drie voor de prijs van twee.

Tirza

Vic

Vic

03-10-2010 om 19:04

Knippen en plakken

Vijftien jaar geleden had ik een stofzuiger waarvoor ik de zakken alleen bij een winkel in het centrum kon kopen. Ik had niet altijd zin om daarheen te gaan, dus ik heb maandenlang de stofzuigerzak opengemaakt en geleegd, en vervolgens weer met breed tape dichtgeplakt. Ging prima en lekker goedkoop
Tegenwoordig hebben ze bij Blokker zakken van nagenoeg elk merk en type.

Kari1

Kari1

03-10-2010 om 19:11

Zo simpel dus

Nooit gezien dat ze bij blokker, ah, action ook universele goedkope stofzuigerzakken verkopen, ik kom daar ook niet zo vaak en dan kijk ik niet naar zakken. Vanaf nu wel dus, bedankt!
Kari

Niny

Niny

05-10-2010 om 09:49

Action, inderdaad

Hoi Kari,
Vergeet niet het type van je stofzuiger op te schrijven als je naar de Action gaat! Ik word daar altijd spontaan getroffen door geheugenverlies als ik al die verschillende stofzuigerzakken zie - volgens mij is er geen merk waar ze ze niet voor hebben. Het scheelt trouwens echt veel, voor 5 originele zakken ben ik acht euro kwijt, bij de Action heb ik ze voor nog geen twee euro.
Niny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.