Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bertje1

bertje1

18-05-2009 om 12:39

Stofzuiger zonder zak?

Ik zit te denken aan een stofzuiger zonder zak; philips 1800 watt. Wie heeft zo'n ding, werkt het, maakt ie herrie en zuigt ie goed. Hoe leeg je zo'n bakje??
graag voor en nadelen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben nog steeds blij

met mijn Dyson machientje....

Petr@

Petr@

18-05-2009 om 17:58

Ik ook!

Sinds oktober hebben wij een Dyson en ik ben daar zeer tevreden over!

gr.
Petr@

100 x alles

na een jaar of 10 nog steeds blij met mijn Dyson motorhead, zowel voor vloerbedekking (met roterende borstel) als voor parket, plavuizen.

Janitha

Teringherrie

Ik heb een Dyson, en die maakt een teringherrie, niet normaal meer, nare hoge piep ook in het zuigen. Dyson raadt ik echt af.

Daarnaast een Dirt Devil (70 euro bij het Kruidvat) ook zakloos, en die is stiller en zuigt beter dan de Dyson.

Ik vind het zakloze wel handig, er verdwijnen nogal eens speeltjes in de stofzuiger en nu hoef ik geen zakken meer open te knippen. Gewoon op open krant storten even sorteren en krant dichtvouwen en weg. En je ziet het speelgoed al van de buitenkant zitten.

Maar ik zou op een stil moment in een winkel een minuut of 5 naar het geloei luisteren voor ik er eentje aanschaf.

't Is nu zover dat ik in het huis waar de Dyson staat ik alles veeg, en de stofzuiger alleen maar gebruik om de laatste restjes die ik niet op het blik geveegd krijg opzuig...

ishtar

ishtar

19-05-2009 om 08:58

Philips

en erg tevreden! Niet meer lawaai dan ik van een gewone stofzuiger gewend was, bak kun je makkelijk loskoppelen en leegkiepen. (en per ongeluk opgezogen speelgoed verwijderen )Paar keer met het losse filter tegen de rand van de kliko en die is ook weer leeg.(dat kan ook met bijgeleverd borsteltje) Als je die niet regelmatig 'leegt' gaat de stofzuiger slechter zuigen. Dat is heel goed merkbaar.

Kersen

Kersen

19-05-2009 om 10:11

Ook dyson

en zeer tevreden mee!!
wel herrie inderdaad maar zuigt heel goed, tot de laatste deeltjes stof.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.