Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rieke

Rieke

29-01-2011 om 12:45

Stofzuiger weer eens

Deze vraag heb ik al eerder gesteld. Ik moet een andere stofzuiger en we hebben een harige hond. Nu heb ik al gezocht op de cats and dogs van miele en de dyson. Allebei goed denk ik maar we hebben een heel groot oppervlak beneden, ongeveer 5 keer van stopkontakt wisselen. Op de site van miele wordt een hybride aangekondigd, lijkt me ideaal! Heeft iemand hier ervaring mee?? Snoerloos stofzuigen,werkt dat net zo krachtig als op het elektrisch net aangesloten zijn??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

29-01-2011 om 13:49

Henry

Wij hebben Henry. Hij zuigt alles op. Heeft een superlang snoer. Verwisselen van stopcontact hoeven wij nooit. En ziet er zo lief uit met zijn grote ogen en vrolijke lach.

Ha, ha, ik word altijd weer vrolijk van onze stofzuiger. Wij hebben dan wel geen hond maar wel vier kinderen en die kunnen ook echt een hoop troep maken.

Misschien is Henry ook nog een optie? Wij hebben echt voor deze stofzuiger gekozen omdat hij ook vaak gebruikt wordt door schoonmakers in vakantiebungalows. Onze veronderstelling was daarom prima stofzuiger, sterk en waarschijnlijk vrijwel onverwoestbaar. En dat is tot nu toe ook zo.

Een draadloze stofzuiger ken ik niet maar ik koop tegenwoordig liever iets eenvoudigers en iets goedkopers dan iets duurs wat vervolgens toch niet zo lang mee gaat dan ik van die prijs gehoopt/verwacht had.

Fiorucci

Fiorucci

29-01-2011 om 16:38

Hetty

Er is ook een roze variant, Hetty!

Hetty

Hier een Hetty in huis, ook wij zijn zeer enthousiast over deze stofzuiger! Eindelijk een lang genoeg snoer en de vriendelijke lach tijdens het stofzuigen... We besparen ook heel veel op stofzuigerzakken, want Hetty's en Henry's hebben heel grote die je maar 2x per jaar hoeft te verwisselen.

vlinder72

vlinder72

31-01-2011 om 21:52

Xanneke

Het snoer van onze Henry is 10 meter. Wij hebben trouwens een gele maar als ik nu opnieuw zou kiezen dan zou ik voor een rode gaan. Die ziet er ook zo schattig uit.

En ik heb ook ooit een kinderversie van Hetty gezien. Lijkt mij wel iets. Loopt mijn dochter of zoon achter mij aan met een kinderstofzuiger. Zal wel een actie zijn geweest want ik heb daarna nooit meer de kinderversie van hetty ergens gezien.

Hetty,*

Hetty,*

31-01-2011 om 21:58

Ik zie mijn naam staan en denk: goh wat zouden ze van mij willen. Maar ik zie dat ik een stofzuiger geworden ben
Groetjes Hetty,*

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.