Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stoeptegel zinloos geweld

Mijn zoon zit in groep 8 en neemt dus binnenkort afscheid van de basisschool. Nu gaat zijn groep als afscheidscadeau aan de school een stoeptegel van Zinloos Geweld aanbieden. De kinderen willen dan hun naam op die stoeptegel schrijven. Waar zouden ze dat dan het beste mee kunnen doen? Een watervaste (Edding) stift? Is dat slijtvast? Of moet er dan nog weer een laklaag overheen?
Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Graag jullie tips! Vast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
☼Désirée☼

☼Désirée☼

16-06-2009 om 21:51

Betonverf

maar of dat makkelijk schrijft?Wat een leuk idee trouwens, hoe kom je aan zo'n tegel?
Groetjes Désirée

Anke3

Anke3

17-06-2009 om 11:02 Topicstarter

Te koop bij

We hebben de tegel besteld bij www.zinloosgeweld.nl, gewoon online. Kost wel 70 euro, maar het ziet eruit alsof het echt jaren meekan. Het lieveheersbeestje is als een soort email ingegoten in het beton.
Schrijven met betonverf zal niet gaan, want dan moeten de kinderen in de weer met een penseel met verf, ik denk dat dat een grote knoeiboel wordt. We nemen nu de gok maar met een watervaste stift. Hopen dat 't niet al te snel wegslijt.......

Ulla

Ulla

17-06-2009 om 14:55

Inderdaad

Er blijft weinig van het plaatje over lijkt me als alle namen er bij gezet worden. Misschien alleen de groep (8) en het jaartal erop zetten en dan een extra stoeptegel erbij schenken waar wel de namen op staan? Zo'n stoeptegel kun je oa bij een tuincentrum kopen.

Anke3

Anke3

17-06-2009 om 18:09 Topicstarter

Namen

Er moeten 13 namen opgeschreven worden. Maar nu ik er zo over nadenk hebben jullie wel een punt, dat dan het plaatje een beetje wegvalt.
Mmmmm, ik zal 's met de andere ouders in overleg gaan, of een 2e tegel erbij een optie is. Altijd lastig om alle neuzen 1 kant op te krijgen!
Bedankt voor de input!!

mee1977

mee1977

18-06-2009 om 18:30

Als 2de tegel

kan je natuurlijk ook zo'n knikkerpotje tegel doen, als daar dan al die namen op staan is het wel heel erg leuk. Tenminste dat vind ik..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.