Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stijltang

hoi

ik heb golvend haar, een hele lichte krul. hierdoor is mijn haar vaak droog en pluizerig. Ik gebruik daarom ook nooit een fohn maar nu is mijn oog gevallen op een stijltang. Ik heb het vermoeden/de hoop/ het idee dat je daardoor je haar stijl kunt krijgen, en zonder pluis als ik de reclames mag geloven.

ik twijfel... hebben jullie ervaringen met een stijltang? doet het wat het beloofd wat betreft pluizen enzo? en tast het je haar erg aan zodat als je het niet gebruikt, je haar helemaal pluizerig wordt?

ben benieuwd!

Gruffalo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

06-11-2009 om 17:47

Geweldig

Hier apart haar, de zijkanten zijn steil, mijn achterkant heeft een krul.....MET pluis! Om gek van te worden dus. Sinds 2 jaar gebruik ik vrijwel dagelijks de stijltang en......glanzend glad haar! Geen pluis meer te zien, echt! In het begin even gehannes, want de achterkant is moeilijker dan de voorkant, ik doe het nu in 2 delen stijlen. Ik maak zeg maar een staart boven op mijn hoofd en dan stijl ik eerst de onderkant, staart uit, haren erbij en die plukken stijlen. Na een paar keer wordt je er wel handig in hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.