Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Salie

Salie

17-10-2009 om 16:37

Stiften voor tess tekenspin.

Er is hier al eerder over geschreven, maar ik kan het draadje niet meer terugvinden.
Mijn dochter heeft Tess de tekenspin gekregen. Op zich een heel leuk ding, alleen die stiften zijn helemaal niks. Na een paar keer gebruiken zijn de punten er helemaal ingegaan.
Net vond mijn dochter Tess weer. Alleen ze kan er niks mee, want die stiften doen het niet. Er past ook niks anders in van wat wij in huis hebben.
Wie weet of er iets anders in kan en zoja wat dan? En wie weet of ik ze ergens kan kopen of bestellen? Er is wel een groothandel waar je ze kan bestellen blijkbaar, maar daar kan ik geen website van vinden. Dit had ik via google gezien.
Hoop dat iemand me (mijn dochter) kan helpen.
Gr. Salie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

17-10-2009 om 19:27

Ik lees mee!

zelfde hier...stomme Tess, grrrrrrr

Coupon in de doos

Bij mijn dochter zat er in de doos een coupon waarmee je nieuwe kunt bestellen bij de fabrikant. Het is nog niet nodig geweest maar ik vond het wel handig...

De coupon moet verstuurd worden naar

Toys & Game Express B.V.
De Poort 40
3991 DV Houten

Dan moet je ook nog de kosten daarvoor overmaken op een rekeningnummer e.d. maar dat zal ik hier niet zomaar neerzetten.

Misschien kun je ze via dit adres een briefje sturen (of een telefoonnummer achterhalen) en vragen wat te doen?

Action

wij hebben een maandje geleden ongeveer bij Action een klein etuitje voor de kids gekocht (alle 3 een andere kleur) en daarin zaten kleine stiftjes die nu blijken ook in Tess te passen.
Dus even kijken bij Action of de kleine etuitjes er nog zijn. Ze kosten 0,79

Inget

Dendy Pearson

Dendy Pearson

18-10-2009 om 11:18

Geen tess dus?

Mijn dochter lijkt het ook leuk en ik had het dus al op het lijstje voor de sint staan. Geen goed idee dus??

Dendy

Dendy

Mijn dochter heeft m nu een paar maanden maar hier zijn de stiften nog prima hoor, ondanks veelvuldig gebruik...

Misschien een stomme vraag

Maar wat is er precies leuk aan een ding dat je alleen maar hoeft aan te zetten en dat dan vanzelf tekent?

angel3

angel3

19-10-2009 om 16:01

Genista

wat is er leuk aan een kleurplaat die je alleen maar hoeft in te kleuren?
Je krijgt verschillende mooie figuren en die kleuren mijn kinderen dan in.
Toch zou ik adviseren: niet kopen. Die stiftjes is gewoon duf en na 10 keer is het wel weer klaar....

Angel3

Maar de vraag was serieus: is het de bedoeling dat je die figuren inkleurt? Want dat is inderdaad de lol van een kleurplaat.
Ik heb zelf vroeger wel spirograaf gehad, iets vergelijkbaars maar dan moest je het zelf doen. Juist de mooiste combinaties van tandwieltjes en gaatjes en kleuren vinden en zelf zo netjes mogelijk die figuren brouwen was de sport. Met die spin hoef je niets meer te doen. Het leek me zo'n ding waar je als kind na een paar dagen totaal op uitgekeken bent.

angel3

angel3

19-10-2009 om 17:42

Genista

of het de bedoeling is weet ik niet, dat is in elk geval wel wat mijn kinderen ermee doen. Maar inderdaad binnen no time is het klaar. Eerlijk gezegd vind ik het ook niks. Ik zou hem niet adviseren. Dat spirograaf was fantastisch! daar was ik UUUUUUUUUUUUUUUUREN zoet mee. Kan me dat echt nog herinneren. Dat bestaat geloof ik nog wel, maar denk dat ze nog te klein zijn (6 en 4)

Angel3

Spirograaf schijnt nog wel te bestaan, ja. Wij hebben er nu een stoepkrijtversie van, maar die kan ik je evenmin aanbevelen. Werkt gewoon niet lekker. Maar de gewone, dat is best leuk.

Nasha 1st

Nasha 1st

20-10-2009 om 16:26

Ik heb het nog!

boven op zolder ligt mijn spirograaf nog van vroeger hihihi!! Ja, vond het erg leuk, maar wat ik minder leuk vond....soms zat je heel netjes te werken, rustig aan, niet te snel, en dan net voor je de laatste moest doen, schoot op een of andere manier de boel los of verschoof....je hele tekening naar zijn mallemoer!

Spirograaf ja! (ot)

Wat wij dan deden: van alles naast elkaar prikken en daar dan weer omheen met een wieltje, kreeg je gekke figuren. En ik herinner mij dat ik een keer een kwartet-spel ermee heb gemaakt. Volgens mij heb ik die figuren ook nog namen gegeven of zo. Ik zie opeens weer voor me hoe ik dat had gemaakt, fantastisch!

Grappig hoor.
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.