Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

10-02-2010 om 13:08

Stickertjes bestellen?

Hoi,

Wij hebben zo'n weekplanner waarin ik voor elke dag van de week kan aangeven wat er gebeurt. Mijn oudste zoon vindt dat heel leuk.
Ik teken dan bijvoorbeeld een computer bij mijn naam op de dagen dat ik werk, etc. Maar ik zou wel wat stickertjes willen met het plaatje vna een computer, en bijvoorbeeld een plaatje van een boek of schooltas voor zijn schooldagen etc.

Kan ik die ergens bestellen? Want om nou 40x 5 schoolboeken te tekenen is zoveel werk...

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Picto's

Hoi Liora,
Als je bij google zoekt op het woord picto dan zie je vanzelf vele leuke...
dit adres gebruik ik zelf regelmatig om ze zelf af te drukken:
http://members.home.nl/maavink/picto's.htm
Liefs, timsmama

Puck

Puck

10-02-2010 om 13:48

Zelf maken

Koop gewoon bij de blanco stickervellen voor de printer en maak in een word-document een bestandje waarin je de stickers maakt (onder etiketten/enveloppen zit dat volgens mij). Als het grotere tickers zijn kun je ze evt. meerdere icoontjes op 1 sticker printen en in stukjes knippen.

Biene M.

Biene M.

10-02-2010 om 15:17

Of stempels

Het uitzoeken alleen al is leuk als je hier naartoe gaat: http://www.posthumuswinkel.nl/catalog/index.php

Volgende keer

Moet je de volgende keer de family survival planner bestellen. Daar zitten dergelijk stickertjes standaard bij!
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/family-survival-planner-2010/1001004006409060/index.html

liora

liora

10-02-2010 om 21:25

Triple

Hoi,

Dank allemaal voor de tips! Picto's lukt me niet om op etiketten te drukken, maar ik blijf proberen.
Stempels: op jouw link Biene vind ik helemaal niet dat soort stempels.

Triple, zitten bij die family survival genoeg stickers voor alle schooldagen bijvoorbeeld? Dus 5x40?

Zo ja, dan koop ik die gewoon, zo duur is die niet en bespaart me een hoop gedoe.

Liora

Puck

Puck

10-02-2010 om 23:04

Liora, wat is je probleem met printen

Liora, wat is je probleem met op etiketten printen. Ik ben een redelijke digibeet en zelfs mij lukt het. Ik kan nu zelfs een eigen formaat sticker instellen ipv een standaard grootte. Ik wil je er wel bij helpen als je daar behoefte aan hebt.

liora

liora

10-02-2010 om 23:23

Das aardig

Hoi Puck,

Dat is aardig. Ik was er op mijn werk mee bezig en had alle picto's gekopieerd naar het etiketten word-bestand, en toen ik ging printen kreeg ik maar 1 A4 tje met een half plaatje erop. Toen moest ik naar huis, kan het pas maandag weer proberen...

Liora

Puck

Puck

11-02-2010 om 09:19

Dat is al een begin, liora

Kijk, een half pictootje op 1 A4tje... dat is in ieder geval al iets
Kun je thuis niet verder uitproberen? En roep maar als ik je kan helpen. betegeldeachtertuin at hetemeel punt kom

Stickertjes survival planner

Nou er zitten geen 200 stickertjes met 'school'plaatjes bij. Maar wel heel veel vakantiestickers, dus wellicht handiger de dagen te markeren dat hij NIET naar school gaat? Ik zal 'ns stickertjes tellen:
20 x partijtje
30 x verjaardag
34 x logeren
17 x kapper
10 x tandarts
12 x dokter
7 x consultatiebureau
5 x dierenarts
5 x schoen zetten
4 x oma jarig
4 x opa jarig
2 x mama jarig
2 x papa jarig
12 x gesprek op school
6 x 1e dag na vakantie
6 x schoolfeest
6 x schoolreisje
6 x autoreis
4 x vliegreis
6 x elektronicaloze dag
7 x opruimen
17 x bibliotheek
68 x oppas
68 x belangrijk
34 x geen school
heleboel vakantiestickers (zomer, herfst, kerst, voorjaar, etc.)
65 x muziekles
408 x sporten (hockey, fietsen, voetbal en ballet)
68 x zwemles

liora

liora

11-02-2010 om 20:21

Triple en puck

Hoi Triple,

Dank voor het tellen Ik denk dat ik dat ding maar koop, voor de stickertjes, erg he?

Puck, ik geef het op dat printen, moet allemaal tussendoor op mijn werk en heb ik eigenlijk geen tijd voor. Thuis heb ik geen printer.

En off topic: 34x logeren!!! Jeetjeheee.... mijn zoon logeert misschien vier of vijf nachtjes per jaar ergens.

Liora

Logeren

Ha, ha, ik hou ook een heleboel stickertjes over...

Puck

Puck

12-02-2010 om 13:52

Geïnspireerd door pelle

Verschillende kleuren stickers kopen en stempels met iconen (gaf iemand toch ook een link voor???)

Liora

Je mag me ook mailen hoeveel stickertjes je wilt met welke icoontjes erop. Graag ongeveer de maat van een stickertje erbij dan maak ik ze wel (is voor mij hobby maar ik doe 't ook regelmatig voor m'n werk). mail: myarryam at yahoo dot com

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.