Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

03-06-2010 om 19:40

Stickertatoeage problemen

wat is vooral dus NIET moet doen is een leuke plak tatoage bij je zoon van 3 jaar op zijn bovenarm plakken, en dan zeker ook niet als dat een olifant is...
vorig jaar zomer opgeplakt, bleef héél lang héél mooi zitten, de schrik kwam toen de tato er af ging, en zoon op zijn mooie gebruinde armpje de afdruk van een spierwitte olifant had... en wat zie ik vanmiddag tot mijn nog grotere schrik? armpje begint weer te kleuren maar... het witte olifantje is mooi aan het overwinteren geweest op zijn arm... en blijft dus mooi een paar tinten lichter dan zijn arm...arm knulletje...zijn leven lang gedoemd met een wit olifantje te lopen omdat zijn moeder dat zo leuk vond...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

03-06-2010 om 22:52

Ik zou zo zeggen

Leef je eens uit in het piercing- en tattoo-draadje in de rubriek Pubers. Heh heh heh.

Tirza

Het gaat gewoon

Weg.

ishtar

ishtar

04-06-2010 om 15:23

Doet me denken

aan een verhaal van een vriendin, lang geleden. Vader lag te slapen in de zon, en vriendin en broer/zus maakten stiekem een hartje van zonnebrandcreme. Met als gevolg een mooi wit hartje in een bruingebrand gezicht (meen ik) Vader hels(natuurlijk )maar het is in de loop van de zomer wel weer goedgekomen.

Vic

Vic

05-06-2010 om 22:18

Brilletje

Mijn dochters hebben allebei een bril, en inmiddels ook een wit streepje op hun neus. Als we gaan zwemmen moet ik dat dus goed insmeren anders verbrandt dat randje.

☼Désirée☼

☼Désirée☼

07-06-2010 om 13:18

Zonnebrandcreme factor 50 erom

Als je snel van de olifantenvorm afwilt smeer je eromheen toch paar zonnige dagen met factor 50 erom? Dan is het meer lichte vlek............ ik vind olifant trouwens best stoer hoor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.