Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stank uit wasmachine

Ik heb laatst wat oude, natte handdoeken met dweilen, vaatdoekjes e.d. gewassen en sindsdien komt er een enorm vieze lucht uit mijn wasmachine. Echt een beerput, bah. Nou heb ik al een paar keer achter elkaar met een scheut bleek een hete was gedraaid, nog een gewone was met lekker ruikende wasmiddelen, het zeepbakje schoongemaakt en het water uit de kuip weg laten lopen. Maar ik krijg die lucht maar niet weg. Als ik mijn was draai, ruikt nu ook mijn was zo. Echt heel vervelend. Mijn wasgoed stapelt zich op...

Ik weet dat je af en toe heet moet wassen. Regelmatig doe ik om "vetluis" te voorkomen een hete was en was ook af en toe met poeder i.p.v. vloeibaar wasmiddel en dat soort dingen. Het is echt nu gekomen door de vieze doekjes denk ik. Moet toch weg te krijgen zijn?

Heeft iemand misschien nog een hele goede tip om nu de vieze lucht uit mijn wasmachine te krijgen?

Double 4

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Azijn?

Azijn al geprobeerd? Lege wasmachine, hele fles azijn erin legen en dan laten draaien op 95 graden. Hoop dat het werkt !

Moontje

Moontje

19-05-2010 om 22:13

Yep!

Twee kookwassen met een flinke plens soda.
Het moet gek lopen wil dat niet helpen.
Periodiek doen, het helpt goed, en vooral wanneer je vaak met vloeibare wasmiddelen wast! Die laten een vieze dikke plakkende laag achter die naarmate de tijd verstrijkt steeds erger gaat stinken.
Bij mij hielp het echt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.