Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

29-07-2009 om 17:32

Sportschoenen

Het is erg, maar ik ben totaal niet thuis in de sportieve wereld. Maar... dat wil ik veranderen, dus ik heb inmiddels sportschoenen en een trainingsbroek gekocht. Mijn vraag voor deze keer: mag je die schoenen ook buiten gebruiken als je ze gebruikt voor fitness?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee

hier mag dat niet, of je moet ze iedere keer weer helemaal schoonmaken.
( zei degene die nóóit in de sportzaal komt haha!)

Maylise

Maylise

30-07-2009 om 00:07

Hier wel

Op de sportschool die ik sporadisch met een bezoekje vereer mag het wel. Althans ik heb nooit gelezen dat het niet mag. Ik draag mijn sportschoenen ook wel buiten nl het stukje van de deur van de sportschool naar mijn auto en van mijn auto naar de voordeur.

Maylise

Kaaskopje

Kaaskopje

30-07-2009 om 01:09

Het hangt dus van de sportschool af

Ik moet eerst nog even in een stevig onderonsje met de schoenen afspreken dat ze me naar de sportschool toebrengen! Ik zit nog een beetje in dubio of het fitness wordt, of fitness én Zumba wordt of alleen Zumba. Eerst de proeflessen maar eens...

Kaaskopje

Kaaskopje

30-07-2009 om 22:18

Geinig

Ik heb me opgegeven voor Zumba en ik krijg net per mail toegestuurd wat je mee moet brengen. Het advies is aerobicschoenen of gympen met versleten zolen omdat je daarmee beter kunt draaien op de vloer. Dus... ik ga ze lekker gebruiken als we volgende week een paar dagen weg gaan en ongetwijfeld de nodige meters zullen afleggen.

Nee beter van niet.

Zand etc. uit je schoenen kan in de cardioapparatuur belanden. Heel slecht hiervoor! Bij mijn sportschool benadrukken ze dit altijd, als sporters dit niet doen, kost het ze vreselijk veel geld aan onderhoud en reparaties.

Linda

Kaaskopje

Kaaskopje

04-08-2009 om 16:40

Okee, linda

Het is nog de bedoeling dat ik met een sportworkshop mee ga doen, dan maak ik mijn schoenen maar even goed schoon. Ik heb er inmiddels mee rondgelopen in Utrecht en Limburg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.