Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

02-11-2010 om 10:12

Sport, douchen en shampooflessen

Dochter moet haar haren wassen na het zwemmen een paar keer in de week. Ze heeft het al twee keer ! gepresteerd om de dop van de shampoofles te mollen waardoor de flessen enkel zijn geschikt voor thuisgebruik. Nu heb ik een miniflesje gekocht maar nu die leeg is krijg ik die niet meer gevuld, tenminste niet als ik 75% van wat ik wil overgieten verspil.
Hoe kan ik dit oplossen? Waar kan ik eventueel flesjes kopen die wél bij te vullen zijn?

Vera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Trix

Trix

02-11-2010 om 11:25

Campingwinkel

Bij een buitensportwinkel kan je plastic flesjes kopen met draaidoppen. In tig verschillende maten, dus voor één keer gebruiken of voor de inhoud van een hele fles. Normaal gesproken kan je het ook bij Perrysport kopen, maar ik vrees dat de kampeerspullen daar zijn verruild voor de wintersport. Maar je kan natuurlijk altijd vragen of ze nog iets in het magazijn hebben.

Jolanda123

Jolanda123

02-11-2010 om 12:24

Trechtertje kopen?

Bij de xenos als ik me niet vergis kun je trechtertjes kopen.
Waarom niet 1 euro geïnvesteerd om een trechtertje te kopen?

Wat ik doe...

om het kleine flesje te vullen is de volle fles een stuk(je) boven de lege fleshouden Dan laat ik uit de volle fles een dun straaltje shampoo lopen in het lege flesje. Het punt is vaak namelijk dat er shampoo in, maar lucht uit het kleine flesje moet kunnen. Als de shampoo de opening vult kan de lucht er niet meer uit, de shampoo er niet meer in en dan gaat alles er naast.

Brianna F

Brianna F

02-11-2010 om 15:00

Vakantieflesjes

te koop bij drogist of hema. Een setje kleine flesjes met draaidop en spuitmondje bedoeld voor vakantie om afgepaste hoeveelhedenin te doen.

En ook bij...

xenos en ikea zijn makkelijk navulbare vakantieflesjes te koop.

Vera*

Vera*

02-11-2010 om 19:57

Bedankt

Egberdien, met een trechter en ook nog een trechtertje heb ik het al geprobeerd en zo liep er 75 % langs.
Zal man vertellen dat wij een rondje ikea - xenos - buitensportwinkel gaan maken.

Spuit

Anders zou je het nog met een injectiespuit (zonder naald) kunnen proberen. Die kan je bij een apotheek wel krijgen (kopen?).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.