Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Spoedvraagje: is dit waveboard wat?

Ik kan bij de intertoys een waveboard kopen van het merk: streetsurfer.

Het is een waveboard uit de uitverkoophoek en kost normaal 80 euro, nu 50 euro.

Hij is niet uit de verpakking geweest, niets mee aan de hand.

Nu wil ik best graag wat minder betalen maar is dit wel een goed waveboard?

Ik hoop op jullie reacties aangezien ze hem tot vanavond vasthouden.

Gr. K. ersje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen idee, maar

Mijn zoon heeft de goedkope variant van de Action, hij gebruikt hem dagelijks en is nog steeds prima in orde.
Kun je niet even op google zoeken naar de merknaam? Nou ja, aan mij heb je niks. Ik hoop dat er mensen zijn hier, die je er meer over kunnen vertellen.

Ik heb geen spijt van de aanschaf in elk geval, zoonlief is er zo ontzettend blij en handig mee!

Succes

Olijvje

Streetsurfing...

dat zijn de 'echte'. Als dat het is is ie zeker ok.

Ingird

guera

guera

24-09-2010 om 19:54

Niet de echte

het is heel slim van de fabrikant maar het is NIET de echte. De echter merknaam is StreetWAVE. Niet streetsurfer.

Maar goed dan nog kan het een leuk ding zijn al is het maar voor een tijdje. Wij hebben een echte waarvan je de platen niet kan wisselen (niet belangrijk) en die was 79. Is ook nog aardig prijsje (in verg met 129)

guera

guera

24-09-2010 om 23:17

K ersje

nee maakt ook niks uit. Maar voordat je wel graag een echte wilde en dacht dat dat wel zo was
Je zal zien...binnen no time hebben ze het door.
Zoon van 7 was na 2 dagen gefrustreerd en gooide het ding in de hoek. Na een week ging hij het weer proberen en jawel ineens lukte het dan toch...

mirreke

mirreke

25-09-2010 om 15:47

Totaal onbelangrijk eigenlijk

die merken, maar als het van het merk streetsurfing is, is het volgens mij een 'echte'. De boards hebben dan onderscheidende namen, zoals de Wave. De Wave is dus de NAAM een bord van het MERK Streetsurfing. Dus volgens mij hebben Ingrid en guera beiden gelijk, het zou om een 'echte' gaan.
Check, de wielen van een 'echt' board zijn zwart, de wielen van een nepperd zijn wit.

mirreke

mirreke

25-09-2010 om 15:50

Hoewel...

Ik zie op de site van streetsurfing nu ook witte wielen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.