Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arawen

Arawen

02-08-2011 om 12:34

Spoedvraag: binnenlocatie trouwfoto's bussum gezocht

Collega gaat a.s. vrijdag al trouwen, in Bussum, in 't Fort. Leuke locatie, maar niet als het gaat om het nemen van de trouwfoto's binnen. En helaas.. de weersvoorspelling voor a.s. vrijdag is nogal wisselvallig.
Ofwel, ze is nu in haast op zoek naar een alternatief; een leuke binnenlocatie voor de trouwfoto's. Zij en haar partner hebben iets met 'groen' dus een botanische tuin of zo zou fantastisch zijn.
Maar ze wonen zelf nog niet zo lang in Bussum, de fotograaf komt ook heel ergens anders vandaan, dus vind dan maar eens iets geschikts... Er komen hier vast wel mensen uit die regio. Iemand een leuke tip? Wil gestreste collega graag helpen..

groetjes Arawen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Naarden vesting

Daar heb zo'n stadspoort en grote bomen langs de buitenring.
Ik zou toch gewoon gaan voor geluk tussen de buien door... maar kdenk nog even verder.

Regenbruid

Pelle, mijn advies slaat natuurlijk nergens op. Maar ja, ik ben wel ervaringsdeskundige als regenbruid.. er trok echt een fikse storing over op onze Grote Dag... en ik heb ook geen idee hoe strak het schema van de collega van Arawen is... zeker als de fotograaf alleen voor dat uurtje komt kan de gok verkeerd uitpakken.. ach, het hele leven is een gok...

Naarden vesting, of....

Museum Naarden Vesting.

Maar echt regen wordt er tot op heden niet voorspelt.
Andere opties voor toch buiten (ook al vraag je dat niet maar je geeft aan dat zowel het paar als de fotograaf niet goed bekend zijn):

Rij naar 's Graveland, naar het hoofdkantoor van Natuurmonumenten, Schaep en Burgh
Noordereinde 60
1243 JJ ’s-Graveland

Prachtige foto locatie. Mooi landgoed met idem huis (doet meer kasteelachtig aan) en de achterkant grenst aan het Corversbos. Aan de achterkant van Schaep en Burgh is ook nog een mooi theehuis (voorheen uitzendlocatie van diverse programma's als bv vroege vogels). Er worden daar vele trouwreportages gemaakt. En wat let je om te vragen of je deels naar binnen mag, ze hebben een Stijlkamer die daar zeer geschikt voor is met openslaande deuren die uitkijken op het landgoed (en theehuis).

Een stuk doorrijden op het Noordereinde (dat dan inmiddels Zuidereinde heet) ligt landgoed/kasteel Trompenburgh, misschien dat je dit zou kunnen bellen om daar binnen foto's te mogen maken. Sinds januari valt dit weer onder de Rijksgebouwendienst, in afwachting van een nieuwe bestemming.

Succes! Ik hoop dat de regen zich niet laat zien!

toja

toja

02-08-2011 om 21:47

Het fort

Ik heb pas een bruiloft meegemaakt in het fort. Het was toen wel mooi weer en inderdaad een geweldige locatie! Wij vonden het heel bijzonder.
De poort in Naarden vesting heet de Utrechtse poort, maar daar is niet zoveel groen en ze zijn bezig met renovatie (of net klaar) Al is de vesting zelf wel heel mooi. Tuincentra hier zijn niet echt geschikt voor foto's. De intratuin in kortenhoef/Hilversum komt meer in de buurt, maar is weer een stukje verder weg.
Hierboven genoemde plek in 's gravenland is meer geschikt denk ik. Verder zijn er niet zo heel overdekte plekken met veel groen in de buurt. Man roept nog muiderslot.
Moeilijk hoor! Ik zal duimen voor mooi weer, want het is een hele bijzondere trouwlocatie.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

klavertjevier

klavertjevier

02-08-2011 om 21:49

Paraplu

Misschien met paraplu in de kleur van de jurk van de bruid, als er een strak schema is ...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

02-08-2011 om 22:39

Ja, paraplu

Wij hebben destijds trouwfoto's gemaakt op het strand. In de regen, met paraplu's. Zag er best leuk uit, met de wind door mijn haar. Het was volgens mij zo'n 10 graden en ik had een jurk met spaghettibandjes.

Eline

Eline

03-08-2011 om 16:19

Misschien

foto's inplannen (indien mogelijk) na de huwelijksvoltrekking en dan met paraplu (i.g.v. regen). Als de jurk dan wat nat/vies wordt is het minder erg dan voor de huwelijksvoltrekking.
ik zal duimen voor mooi weer. al is het maar omdat het ook mijn part time dag is . (nee hoor, voor de bruid en bruidegom).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.