Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sandra

sandra

09-12-2009 om 12:53

Spoed: waar koop ik een lego treinset?

Mijn zoon is dit weekend jarig en nu willen we hem een lego trein geven. Ik heb begrepen dat er vanaf deze zomer een nieuw type trein uit is gekomen.Deze moet Power Function heten. Ik kan hem echter nergens vinden. Wie heeft deze trein ergens gezien. En anders wie weet een andere leuke uitgebreide set?

Groetjes Sandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Type nr

wat is het type nr van de trein. Dat vergemakkelijkt je zoektocht op google denk ik.

Het is de

de nieuwste legotrein Emerald Night set nr 10194,
kijk ook eens op marktplaats en bij de grotere speelgoedzaken.

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

09-12-2009 om 16:57

Delft

Woon je in de buurt van Delft?

Daar kun je goedkope lego kopen bij A-Tembo. Zie website www.a-tembo.nl . Scheelt echt heel veel!!!

Belangrijk over power function

Sandra, de Emerald Night is een hele mooie trein, ook heel duur. Mijn zoon heeft de trein gekregen. Hij is echter pas electrisch als je daar de powerfuncties bijkoopt. Je hebt dus niets aan de 9Vrails van Lego.

Wat je nog nodig hebt staat ook op de doos, dit zijn de nummers: 8870 8878 8879 8882 8884.

Er zijn ook treinen met electrische rails te koop van Lego City. Kijk anders eens op lego.com in de webshop, is nu voor de verjaardag te laat, maar erg handig als je wat eerder bent.

ps. ondanks de 1085 stukjes had mijn zoon (8) de trein in een paar avonden (paar uur dus) in elkaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.