Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cecile_s

cecile_s

01-09-2009 om 20:19

Spoed: lekkere afhaal centrum utrecht?

Wie weet een lekker afhaalcentrum (niet MacDonalds of zo) in het centrum van Utrecht? Graag reakties voor morgen (woensdag) 17.45 uur..
Ik dacht dat ik laatst een mexicaanse afhaal op de voorstraat zag. Klopt dat en is die goed?
Andere tips ook welkom.
Veel dank!
Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Peetje

Peetje

01-09-2009 om 21:02

Nog beter:

Hoi Cecile,

Er zit inderdaad een Mexicaanse afhaal op de Voorstraat (blak bij de bioscoop), maar die vind ik niet zo geslaagd. Als je iets verder loopt, fietst of rijdt kom je op de Bilstraat en daar zit Indonesia Asli...woow, helemaal origineel indonesisch.
Maar als je over de Wittevrouwenbrug niet rechtdoor de Biltstraat op gaat, maar naar links en dan net voorbij de bloememkraam (hoek met Griftstraat), daar zit een superlekkere eet-afhaal. Die heet Gastmaal en de Tafel. Mjuummie, van bio-kip tot gamba's en van hemelse modder tot goede huiswijn.

Eet smakelijk,
groetjes,
Peetje

jippa

jippa

01-09-2009 om 23:24

Asli

Mmmm Asli ja, lekker. Of die indonees onder de Bijenkorf. Ook de visboer op HoogCatherijne ( in de binnenstraat richting de hema) heeft lekkere maaltijden zoals paella en vissoep.

Pomo op de wittevrouwenstraat

Erg lekker Surinaams eten.
Caroro

~~esther~~

~~esther~~

02-09-2009 om 14:31

Chinees op vredenburg

De chinees op Vredenburg (nr 23 dacht ik) is ook erg goed, zowel voor standaard chinees als voor kantonnees.
De indiaër in hetzelfde rijtje is ook goed maar wat prijziger.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

02-09-2009 om 15:12

Ana's kusin op voorstraat

Op de voorstraat zit ook Ana's Kusin (Ik weet niet zeker of je het zo schrijft) Dat is Turks en erg lekker!

Ja, ana's!

Ana's Kuzin is ook erg lekker! was ik al bijna weer vergeten...
Ik krijg er honger van!

Caroro

Bigoli delicatessen!

Heerlijk, heerlijk, heerlijk! In de Schoutenstraat (tussen Neude en Stadhuisplein) zit deze broodjeszaak en aan de overkant ervan de delicatessen winkel. Je kunt in de deli ook je eten laten opwarmen en meenemen.
Ik weet dat Cecile deze info woensdag al nodig had maar dit moet je toch sowiezo een keer geproefd hebben.

cecile_s

cecile_s

03-09-2009 om 12:47

Iedereen bedankt.... het was heerlijk!

Geweldig die tips (ook die te laat was, ga ik zeker nog eens proberen!). Het is uiteindelijk Pomo geworden (Ana's Kuzin leek me ook heerlijk maar is tegenwoordig op woensdag dicht!). Heerlijk Roti gegeten, veel!! en goedkoper met afhaal dan wat op de site staat!!

Bedankt dus.
Cecile

Leuk!

Fijn dat het goed is bevallen, Pomo. Toen we nog in Utrecht woonden gingen we er regelmatig eten. Nu wonen we even buiten de stad en doen we dat toch wat minder vaak. Wel altijd erg lekker!

Caroro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.