Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Spirograph met magneten - werkt dat?

We willen voor onze zoon van 6 Spirograph kopen voor Sinterklaas. Nou heb ik gezien dat het vastzetten werkt met magneten (ipv de spelden die ik zelf vroeger gebruikte). Blijft dat dan goed zitten? Ik vond spirograaf vroeger namelijk geweldig, maar dat met die spelden werkte niet zo fijn als ik me goed kan herinneren. En je kreeg gaatjes in het papier.
Dus ik hoor graag van mensen die de nieuwe versie al hebben of het een succes is. (Tess de tekenspin niet - dat had ik al in een ander draadje gelezen)

Dank alvast,
Caroro

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julia64

Julia64

23-11-2009 om 10:15

Werkt prima

Zoon heeft het 2 jaar geleden van Sinterklaas gehad. Voor mij was het echt jeugdsentiment, we zitten vaak samen te Spirographen....
Maar het werkt dus prima, het zijn sterke magneten die goed blijven zitten.

groet
Julia

Puck2

Puck2

23-11-2009 om 10:31

Ja, maar

Ja, die magneten werken erg goed want ze zijn zoals Julia al zegt flink sterk. Maar wat ik tegen vond vallen in vergelijking met vroeger is dat je veel minder mogelijkheden hebt binnen een grote cirkel. Het is allemaal veel groter uitgevoerd waardoor er veel minder mogelijkheden zijn. Maar voor je kind zal dat geen bezwaar zijn denk ik.

Caroro

Caroro

23-11-2009 om 10:34 Topicstarter

Dank

dank Julia en Puck. Ik denk dat we het de Sint lekker laten brengen - zoon weet natuurlijk niet dat het NOG mooier en fijner zou kunnen. En dan mag ik ook weer eens!

Caroro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.