Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2009 om 14:28

Spijkerbroek voor platte billen:-)

Op het idee gebracht door het bovenstaande draadje mijn vraag. Als ik een spijkerbroek koop denk ik in de winkel altijd dat hij prima past, maar in de praktijk blijkt hij van mijn k... te zakken. Om die reden koop ik geen broeken meer van BB van H&M en bij de broeken van de grote matenafdeling van Miss Etam gebeurt hetzelfde, in iets mindere mate. De maat van mijn broeken is berekend op een lekkere buik, maar ook op stevige billen en die heb ik niet. Welk merk, niet overdreven duur, heeft plaats voor een 'buikje' maar is aan de achterkant juist wat strakker?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Makkelijk!

Dan doe je 'm toch achterstevoren aan!

Geintje, maar ik heb geen merktips voor je. Alleen voor broeken voor zowel buik als bil...

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2009 om 23:46

Okee

Ik heb een taak begrijp ik. Ik ga een trend zetten: achterstevoren!

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2009 om 23:58

Herenmodel

Ik was net gewend aan het idee dat er speciale vrouwenspijkerbroeken zijn en nu moet ik weer terug naar een herenmodel?... Tja, wie weet is dat de oplossing Het is het proberen waard.

C&a

Vorig jaar heb ik me (appelfiguur, flinke buik, platbil) bij C&A 3 ´spijkerbroeken´ met wat stretch aangeschaft (als ik een broek vind die goed zit, dan koop ik er gelijk méér omdat het zo moeilijk is om een goede broek te vinden).

De broek is van Yessica, heeft een mooie slanke ´benen´ en ruimte genoeg voor mijn buik.

Rond de billen zit ie nog niet perfect, maar dat is ook erg moeilijk met zo´n onmogelijk figuur

´t Voordeel is ook dat ze niet zo duur zijn/waren, nog een 20 euro per stuk!

Of ze er dit jaar weer zijn, weet ik niet, ze liggen meestal op speciale tafel/meubels, ik heb er nog niet op gelet.

Verder heb ik een paar spijkerbroeken van Henk ter Hoor, ook met wat stretch, meer bootcut model, die heeft ook genoeg buikruimte.

Tip: draag, ondanks de buik, toch een riem (ik heb de mijne bij de M&S gekocht, die hebben ook grotere maten riemen), dan blijft de broek beter zitten.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-03-2009 om 00:27

Vreselijke riem

Ik heb ook tijden met een riem rondgelopen en vond het juist zo heerlijk dat mijn broeken zonder riem bleven zitten, tot de broeken blijkbaar iets opgerekt zijn (ben niet slanker geworden zegt de weegschaal)en ik toch weer loop te hijsen.
Ik zal de broeken van C&A eens passen. Bedankt voor de tip. Aan 20 euro kun je je niet echt een buil vallen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.