Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kaatje1972

kaatje1972

02-03-2010 om 15:36

Spijkerbroek gezocht ;-)

Wie oh wie kan me helpen?

Ik zit in een rolstoel en kan gewoon nooit een spijkerbroek vinden die lekker zit én leuk staat! Altijd zijn de broeken te laag van boven (en heb ik constant het gevoel dat mijn broek afzakt) of ze zijn te kort (zodat het 'hoog water in het dorp' lijkt)

Ik ben dus op zoek naar een recht model spijkerbroek (maat 29), liefst van een soepele spijkerstof, die hoog valt in de taille én die ze in lengte maat 36 verkopen .....

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

groetjes Kaatje1972

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar

mar

02-03-2010 om 15:42

Brax, rosner

Kijk eens in de betere dameskledingzaak. Ik koop tegenwoordig meestal broeken van Brax, soms Rosner. Dit zijn altijd soepele spijkerbroeken, want ik houd niet van de 'normale". De taille zit normaal/hoog, dus niet zo laag als tegenwoordig in is. wel zijn de broeken duur.

kaatje1972

kaatje1972

02-03-2010 om 15:51

Mar

Bedankt voor je (supersnelle reactie.
Maar wat bedoel je precies met duur? Ik wil tot maximaal 70 euro per spijkerbroek gaan eigenlijk ...
Van die merken die jij noemt heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord maar ik ga er eens op letten!
Nogmaals bedankt.
Kaatje1972

Wilma

Wilma

02-03-2010 om 16:25

Miss etam

Miss Etam heeft ook lengtematen en als je een normaal model neemt of even vraagt, zit het ook niet te laag in de taille.
Daarbij hebben ze nu (net bij de mail hun nieuwsbrief gehad) ook nog de denimdagen, dus zijn alle jeans wat goedkoper, altijd leuk!

Groetjes,
Wilma

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

02-03-2010 om 21:53

Angel

Angel heeft hele fijne spijkerbroeken. Een paar modellen, als je weet wat lekker zit kan je de volgende zonder te passen kopen. Ik heb zelf de skinny en de dolly ((basismodel, rechte pijp, alles met stretch. Hoog genoeg om mijn buikje in te stoppen, laag genoeg om niet op mijn oma te lijken.) Kosten 60 euro.

ruby

ruby

03-03-2010 om 00:37

Calvin klein

Ik vind die van Calvin Klein heerlijk. Goede pasvorm, hoog genoeg, heerlijk soepel en van goede kwaliteit.

Bastet

Bastet

03-03-2010 om 07:43

Miss etam

Ik vind het vreselijk wat er allemaal hangt,maar de spijkerbroeken zijn prima!
Bastet

mar

mar

03-03-2010 om 09:28

Duur

tja, meestal zijn ze iets rond de honderd euro meen ik. Er zit ook doorgaans elasthan in, dus ze rekken mee. De kwaliteit is heel goed.
Soms heeft Peter Hahn die broeken wel eens in de uitverkoop (webwinkel/postorder). De rest van de kleding is behalve duur vaak ook tuttig, maar de Brax-broeken dus niet.

kaatje1972

kaatje1972

03-03-2010 om 09:36

Bedankt

Hartstikke bedankt voor jullie reacties dames.
Vooral de Miss Etam tip ga ik zeker onthouden want daar kom ik eigenlijk nooit dus ik wist helemaal niet dat ze daar ook lengtematen verkopen. Toevallig ga ik zaterdag de stad in dus ik ga gelijk effe kijken of ik kan slagen daar!!
Mocht ik niet slagen ga ik ook nog effe kijken naar de andere tips
Nogmaals bedankt!
groetjes Kaatje1972

Wilma

Wilma

03-03-2010 om 16:44

Hahaha bastet

Daarom kunnen wij ook zo fijn samen winkelen .

Groetjes,
Wilma

Bastet

Bastet

03-03-2010 om 18:18

Haha wilma

Dat wordt trouwens weer hoog tijd hoor!April/mei?
groetjes,bastet

Vero moda

Heeft veel verschillende soorten modellen en maten. Vaak zijn de broeken een heel klein beetje elastisch waardoor de niet knellen in je taille. net een hele mooie diep donderblauwe gekocht, rechte pijp, niet te laag, beetje smal bij de pijpen. Rond de 50 euro!

jutter

jutter

09-03-2010 om 10:56

Peek & cloppenburg

Daar hebben ze al jaren Brax en Mac als merken die 'gewoon' vallen. Prijs ligt onder of rond jouw maximum prijs. Een ander merk wat ik zelf ook prettig vind is zeres;
succes, Jutter

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.