Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 15:24

Spelende poezen

Jullie weten dat ons jaar nogal naar begon, moesten poes van 16 laten inslapen. We hadden nog een kater van 3 jaar over, maar konden het toch niet helemaal laten, en hebben via de dierenbescherming een vondelingetje van 5 a 6 maanden oud in ons huis opgenomen.
nu waren poes en kater nooit echt vriendjes geworden, kater wilde wel, maar poes was al te oud er voor. Die blies dan ook constant naar hem, maar er was sprake van een soort gewapende vrede. Nu dit jonge ding. Een scheet. Zit kater enorm uit te dagen. Die reageert ook terug. Maar ik heb geen verstand van spelen bij katten. Is het normaal dat ze gewoon over elkaar heen buitelen? Wanneer is spelen geen spelen meer? Als ze echt lelijk doen, grommen? Blazen? Ze slaan wel met de pootjes naar elkaar toe, maar grommen of blazen doen ze niet....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 15:55

Idd

als een kat niet meer wil gaat hij idd grommen, of blazen.

Zolang je dat niet hoort is er niks aan de hand, ik neem aan dat je nog geen bloed hebt gezien, want als ze elkaar op scherp gaan slaan kan het zijn dat je katten hebt die niet kunnen grommen.
maar ga er maar vanuit dat ze het heel gezellig hebben samen, lekker rollebollen

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 16:11

Bloed....

ik zag alleen bij kater een klein wondje bij zijn oor, maar dat kan ook gewoon onhandigheid van die kleine zijn geweest, ze is nog wat onbehouwen soms. Nee, ze grommen eigenlijk niet, maar kunnen het wel

Dus dan kan ik wel vanuit gaan dat ze gewoon leuk spelen denk ik...ben ik wel blij om, want daarom haal je er ook eentje bij, zodat ze een beetje samen kunnen zijn enzo....

Lekker laten