Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

06-07-2011 om 21:11

Speeltuin babyboom

Hallo,

Is er iemand die ook babyboom kijkt en de speeltuin herkent waar die Quintus en Anoushka worden geïnterviewd? Lijkt me namelijk een geweldige speeltuin!

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Liora - tip.

Ik kijk geen Babyboom, maar als je geïnteresseerd bent in geweldige speeltuinen kan ik je een tip aan de hand doen. Speeltuin "De Veilige Haven" in IJmuiden. Gerund door vrijwilligers, toegangsprijs een hele euro, en behoorlijk groot (ken je de speeltuin in Sloten? die past er denk ik makkelijk een keer of 4 in). Leuke dingen voor alle leeftijden - niet alleen maar de standaard schommels en wippen, maar ook luchtfietsen bijvoorbeeld - bankjes en stoelen in overvloed om op te zitten, wc's, en een winkeltje met een geweldig assortiment aan versnaperingen voor elke beurs (spekjes 2 voor 5 cent, dat werk). Geheel omheind en omzoomd door hoge bomen die rustgevend ruisen in de daar altijd aanwezige wind ( en bijna het hondengeblaf van het nabijgelegen asiel overstemmen)
Helaas niet elke dag open, maar wel in de vakantie geloof ik.

Er ligt een zwembad naast trouwens, maar dat heeft met die speeltuin niets te maken.

Je hebt een auto toch? Als je een betaalbaar dagje uit zoekt met je jongens is het geen gek idee. Naar IJmuiden, een uurtje of twee naar het strand (altijd plaats daar) en daarna naar de speeltuin. Of omgekeerd. Weet alleen niet of parkeren daar wat kost, al vermoed ik van niet.

Groeten,

Temet

liora

liora

06-07-2011 om 21:36

Temet

Klinkt geweldig!! Ben toch nog op zoek naar goedkope en leuke uitjes voor tijdens de vakantie. Deze kan op het lijstje!

liora

liora

07-07-2011 om 10:54

Leuk pelle!

Dat dacht ik ook maar ik herinner me dat er ooit een plan was voor meeting met kinderen en dat daarop vrijwel unaniem werd afgehaakt...

Maar count me in!

We moeten alleen nog de locatie achterhalen. Of we doen die van Temet.

Polly Shearman

Polly Shearman

07-07-2011 om 15:37

Euh

mag ik dan als polly komen? ik hou wel van leuke speeltuin, en de jongste twee ook nog!

liora

liora

07-07-2011 om 18:27

Ja leuk!

Maar laten we dan achter de schermen een datum en tijdstip afspreken ok? Ivm de privacy en zo...

Polly kan ik bereiken, Pelle heb jij een gelegenheidsmail?

Biene M.

Biene M.

07-07-2011 om 21:30

Mag ik ook?

Als jullie een datum prikken die mij uitkomt, mag ik dan ook komen?

liora

liora

07-07-2011 om 22:14

Biene

Ja natuurlijk!!

Pelle, ja daar ben ik bang voor, misschien stom...

Vic

Vic

07-07-2011 om 23:17

Oh dat is leuk

Ik had al plannen om mensen mee te vragen naar de Linnaeushof, maar dit vind ik ook erg leuk. Mag ik mee? Dat wordt dan waarschijnlijk alleen met jongste, want ik weet niet of ik oudste enthousiast kan krijgen.

Rosase

Rosase

08-07-2011 om 13:58

Leuk, maar...

Vind ik ook wel een leuk idee. Maar ik woon nogal uit de richting en heb het bovendien niet zo op het ontmoeten van grote groepen mensen die ik niet zo goed ken. Moet er dus nog even op broeden.

Voor mij zou een meeting met de kinderen trouwens juist een pré zijn. Dan heb ik in ieder geval nog iets bekends bij me

En om op de oorspronkelijke vraag terug te komen: was inderdaad een leuke speeltuin, maar heb geen idee waar. Misschien Babyboom eens mailen?

Die speeltuin heet.....rappapa.....

Land van Jan Klaassen in Braamt, bij Doetinchem, naast Landal Stroombroek.

gr Nora

liora

liora

09-07-2011 om 07:10

Ver

Ja, mysterie ontrafeld... Nou als ik ooit nog een weekendje Landal doe...

Grappig want de mensen die daar werden geïnterviewd had ik zelf meer in de randstad geplaatst!

Liora

Tirza G.

Tirza G.

09-07-2011 om 12:21

Zo zie je maar liora

Een vooroordeeltje is je niet vreemd

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.