Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

judiths mama

judiths mama

30-01-2009 om 10:16

Speelgoedwinkel bij de arena?

Morgenavond gaan we naar de bioscoop bij de Arena in Amsterdam. Nu moeten we nog een kadootje kopen voor de verjaardag van mijn jongste en ik vroeg me af of er een speelgoedwinkel daar in de buurt zit.

Ik heb al op de website van de Arena gekeken, maar daar staat niet alles op. (de prenatal bijvoorbeeld, zit aan de buitenkant en wordt niet genoemd).

Weet iemand dat? Ik hoor het graag!

Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

30-01-2009 om 11:06

Amsterdamse poort

Hoi,

Als je onder het station doorloopt kom je in winkelcentrum de Amsterdamse Poort. Daar zit alles!

Liora

judiths mama

judiths mama

30-01-2009 om 13:46

Liora, vraagje

Dank voor je reactie. Als ik op het lijstje kijk van welke winkels er zijn, ken ik lang niet alle winkels. Intertoys staat er tussen, maar zijn er nog meer speelgoedwinkels?
(we hebben niet heel veel tijd voor de film begint, dus het wordt een doelbewuste shopactie).

Saskia

liora

liora

30-01-2009 om 16:00

Weet niet

Hoi Judith's mama,

Dat weet ik niet... sorry. De Hema zit er. Weet ook niet hoe oud je jongste is. Prenatal heeft natuurlijk ook speelgoed, en Ikea is vlakbij... Maar of je daar wat aan hebt?

Liora

Ikea ea

De Amsterdamse Poort is veel dichterbij dan IKEA (als je met de auto bent maakt het weinig uit, maar ik ga ervan uit dat je te voet gaat). En je kan momenteel ook niet met de metro van Bijlmer naar Bullewijk (IKEA-halte).

In de Amsterdamse Poort zit inderdaad van alles en nog wat, moet wel gek gaan wil het daar niet lukken.

Groeten,

Temet

judiths mama

judiths mama

30-01-2009 om 16:30

Ik ben echt dom

Zaterdagavond zijn er helemaal geen winkels open. Tjonge, jonge, wat ik heb vandaag! Aan weekend toe denk ik.

Maar in elk geval, bedankt voor de tips, goed om te weten dat er een winkelcentrum in de buurt is!

En we moeten even een ander shopmoment vinden...

Clarisse

Clarisse

30-01-2009 om 16:32

Speelgoed

Op de Amsterdamse Poort (voor de bioscoop inderdaad onder het metrostation doorlopen) zit ook nog Blokker met speelgoed en Kruidvat met veel speelgoed, verder nog Zeeman. Weet niet of je krap in je tijd zit als je naar de film gaat, maar het is toch nog wel ff lopen vanaf de bioscoop naar de (speelgoed)winkels, dus ik zou niet te laat weggaan. Intertoys, Blokker en Kruidvat zitten v.a. de bioscoop gezien aan het einde van winkels zeg maar.

Op het plein waar de bioscoop zelf zit kun je bij Perry Sport of Decathlon (naast Prenatal) misschien iets scoren, als je een sportief kadootje wil kopen. Verder zit daar nog de Mediamarkt. Maar daar geen speelgoedwinkels.

Suc6

Clarisse

Inge M

Inge M

30-01-2009 om 23:04

Ja decathlon!

Daar hebben ze heel veel sport, ski en kampeerspullen, fietsen, accessoires, etc.
Zeker ook een leuk cadeautje te vinden zoals een nieuwe bal, skeelers, badminton of pingpongset, coole rugzak, drinkfles, pet.
En niet te vergeten....... een geweldige winkel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.