Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lizaa

lizaa

13-09-2010 om 14:22

Speelgoed weggeven

Mijn zoon is zo langzamerhand echt te oud voor veel speelgoed (racebaan, playmobil, enzo), en we gaan het nu opruimen. Ik zou er graag een goede bestemming voor willen vinden (dus niet verkopen, maar weggeven). Wie heeft hiervoor een goede tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

13-09-2010 om 21:31

Een crèche of naschoolse opvang. Dan weet je in ieder geval dat er heel veel mee gespeeld zal worden.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tijgeroog

Tijgeroog

14-09-2010 om 08:21

Vluchtelingenwerk

.

Sofie-Anne

Sofie-Anne

14-09-2010 om 17:44

Wachtkamer

bij de huisarts , als ik zie wat daar ligt..

wachtkamer maatschappelijk werk / MEE / tandarts / huisarts. Ik denk dat ze er allemaal blij mee zullen zijn.

Of je favoriete restaurant Vermaken je eigen koters zich daar misschien ook beter.

vlinder72

vlinder72

15-09-2010 om 12:11

Voedselbank

Wij geven in het najaar ons overtollige speelgoed aan de voedselbank. Bij het samenstellen van de pakketten houden ze dan rekening met de leeftijden van de kinderen en stoppen er dan ook wat passend speelgoed in (als cadeautje van Sinterklaas). Ik vond dat een leuk initiatief en daarom hebben ik voor dit jaar al speciaal wat speelgoed en dvd's (voor de pubers) bewaard.

lizaa

lizaa

16-09-2010 om 10:07

Beadankt voor de tips

Bedankt voor de tips tot nu toe. De voedselbank lijkt me wel iets, ik zie toch niet zo snel een kind een racebaan opzetten in een wachtkamer...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.