Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

piet

piet

28-10-2010 om 23:51

Speculaaspoppen

Wie weet waar je dit jaar kleine goedkope speculaaspoppen kunt kopen?
De bedoeling is dat kinderen ze gaan versieren.
Alleen nog maar bij Hoogvliet gezien,4 voor 59 cent, maar ik heb er zo`n 100 nodig, en zoveel hadden ze er niet.Niet gevonden bij de action, Lidl, c1000, AH,zeeman,xenos, jumbo, dirk vd Broek, Wel bij jamin, hema en V en D maar die zijn te groot en vooral te duur.Per 2 meer dan een euro. Volgens mij kon je die poppen verleden jaar zo ongeveer overal kopen, maar nu niet te vinden. Wie heeft ze dit jaar al ergens gezien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Deal maken met de winkel

Ga even met de manager van Hoogvliet praten en zeg hoeveel je nodig hebt. Moet geen probleem zijn om dit te regelen.

Heb ik ooit eens gedaan met AH, tijdens een kamp hadden we van iets veel nodig en het was zo gepiept.

Dus ipv zoeken in de winkel, even aangeven hoeveel je nodig hebt.

an mien

an mien

29-10-2010 om 08:37

Bestellen kan........

Maar dan had je dat in mei moeten doen;-(
Wij hadden verleden jaar het zelfde probleem en ik dacht ook even bestellen en ik heb er 5 december 400, maar in mei bestelde de meneer van de jumbo alle Sint en kerstspullen en meer komt er niet. Wat ze voor ons gedaan hebben ze uit andere filialen laten komen en dat lukte net. Misschien kan je dat navragen.
Succes ermee het is een hele leuke activiteit maar bij ons waren de sommige Kids in 5 minuten klaar het is fijn als je dan wat leuke kleurplaten achter de hand hebt.

Groetje
An mien

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Groothandel

Ken je iemand met een pasje ? Bij de Sligro ( waar ze in mijn geval niet hebben gecontroleerd toen ik met vriendin's pasje kwam) zie ik ze in de folder voor 0,14 €/ 50 gram per stuk, in een doos van 27.
http://www.sligro.nl/wpresources/page-peel/sint/index.html

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.