Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annet

Annet

17-04-2009 om 18:31

Sneakersokken in zilverkleur

Ja, een heel belangrijk onderwerp.....
Dochter heeft vandaag hele gave zilverkleurige sneakers gekregen. Dumpprijs bij V&D. Zo heb je nog wat aan erg smalle voeten en geen wreef.
Maar ze wil er wel graag sokken in dragen (van die lage) maar het liefst ook in zilverkleur.
Wie heeft die kleur ergens gezien? Ze heeft maat 37 dus zowel kinder als damesexemplaren zijn interessant.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zilver is moeilijk vrees ik,

ik heb zilveren sneakers en draag er lichtgrijze sneakersokjes in. Die vallen bijna niet op.

Annet

Annet

19-04-2009 om 17:53

Ongeveer gevonden

Gisteren zijn we op pad geweest. Bij V&D vonden we sneakersokken in grijs met zilvere accenten. Gelijk 2 paar gekocht.
Voor 'gewone' dagen heeft ze wit of zwart. Grijze sneakersokken hebben we niet gevonden. Wel gewone sokken, die hebben we gekocht voor onder een lange broek.

Wij hebben wel grijze

Jongste heeft wel grijze sneakersokken. Van nike. gewoon uit de sportzaak. 3 voor....(?) wit, blauw en grijs. Daar heb ik laatst 3 pakketjes van gekocht. Dus heeft ze 3 grijze.
groeten albana

Grijze

hebben ze bij de action, de fijnste zijn met een extra stukje aan de achterkant. Een lipje zeg maar, die zakken niet in je schoenen.Je hebt ze in combi met wit maar ook alleen grijs.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.