Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Smsje

Smsje

28-03-2009 om 17:31

Sms-probleem. help!

Sinds gisteravond heb ik ineens een onverklaarbaar sms-probleem.
Ik kon altijd probleemloos smsen en aan mijn abonnement ligt het niet. Gisteravond was ineens mijn telefoon helemaal leeg (batterij dan). Meestal leg ik hem voortijdig aan de lader om bij te laden, maar nu was hij helemaal leeg, dus uit gegaan. Tijdens het opladen kreeg ik een smsje van iemand die ik wilde beantwoorden. Maar toen ik terug smste kreeg ik:
"Kan sms-bericht niet verzenden. Geen nummer berichtencentrale opgegeven. Nu opgeven?"
Ik doe niets anders dan anders. En als ik op 'ja' klik kom ik ook niet verder, want ik weet niets van berichtencentrales af.... weet niet hoe of wat en weet dus ook niet wat voor nummer ik daar in moet voeren.
Wat is dit? Wat doe ik fout en vooral wat moet ik doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook keer gehad

Kon ik achteraf ook niet bij mijn andere functies zoals beltegoed opvragen. Maak de batterij eens los, haal 'm eruit en dan terug. En dan opnieuw aanzetten. Werkte bij mijn toestel toen. Wie weet is dat ook bij jou het euvel. In ieder geval het proberen waard.
Gr. Rymcke

Smsje

Smsje

28-03-2009 om 20:29

Rymcke!

Goh hoe simpel!
Maar idd nadat ik de batterij eruit heb gehaald, heb teruggedaan en mijn telefoon opnieuw heb opgestart, doet hij het ineens wel weer.
Dank je wel voor je reactie en tip! Hij doet het weer!

Smsje

graag gedaan hoor.
Gr. Rymcke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.