Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

choco la

choco la

18-05-2010 om 10:19

Smalle spijkerbroeken laten maken, kan dat?

Laatst was hier een draadje over broeken voor smalle kinderen. Ik heb toen alle tips gelezen en ben op jacht gegaan naar de broeken die genoemd werden. Helaas is het niks geworden. Ik had ook al wat besteld via internet, maar ook die broeken zijn veel te wijd. Zelfs de dure broek van esprit die aangeeft dat het voor hele tengere kinderen is, paste niet. Zoon is inmiddels moedeloos, want hij heeft de afgelopen weken wel 50 broeken gepast. Ik denk dat de broek die mijn zoon nodig heeft (lengte 146, breedte 110/116) niet te vinden is. Maar zou er een bedrijfje of persoon zijn die zo'n broek op maat kan maken en die dan ook nog hip en betaalbaar is. Heeft iemand hier een idee? Liefst in de randstad.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rina

Rina

18-05-2010 om 11:03

Gouden schaar

Ik zou even informeren hoeveel het kost om een spijkerbroek te laten maken bij een Gouden Schaar (of hoe ze ook mogen heten). Dat zijn van die kleine naai ateliers waar je oa kleding kunt laten verstellen.
Gewoon een mooie broek meenemen, zoon meenemen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Misschien is een bestaande broek innemen uiteindelijk wel goedkoper dan er eentje op maat laten maken.

Succes ermee.

Oh ja, in de krant wordt ook wel eens geadverteerd door naaisters en leerlingen van modevakopleidingen die een bijverdienste zoeken.

jippa

jippa

19-05-2010 om 12:54

Hier vragen?

http://www.fladderenbeer.nl/index.html
Is een leuk winkeltje.

Ise

Ise

19-05-2010 om 21:37

Niet zelfgemaakt

Maar al surfend kwam ik dit tegen. Misschien is dit een oplossing? Ik zit hier namelijk met hetzelfde probleem. Nou ja, niet ik (helaas).....maar zoons.
http://www.jako-o.nl En dan bij kleding. Speciale smalle spijkerbroeken.

Goede naaister

kan altijd elke broek innemen, dan wordt de zoom aan de zijkanten open gemaakt en ingenomen, de tailleband idem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.