Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jesse_1

Jesse_1

27-03-2010 om 19:30

Smakelijke frikandellen

Wij hebben een frituurpan cadeau gekregen, dus vanavond gelijk uitgeprobeerd. Ik had eigen merk ("perfekt") frikandellen gekocht, die vielen niet in de smaak bij Man en Oudste: niet echt vies, maar gewoon te weinig smaak.
Welke frikandellen hebben wel 'smaak'? Moet dat Beckers of Mora zijn, of evt het huismerk van AH of zo?
Is er iemand die een vergelijkend warenonderzoek heeft gedaan en mij een merk aan kan bevelen?
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Coco

Coco

27-03-2010 om 23:43

Ik dacht altijd...

dat "smakelijke frikandellen" een contradictio in termine was.

Vic

Vic

28-03-2010 om 12:34

Frikadellen

Die vinden wij best lekker. Het lekkerst zijn die van Beckers, maar die worden niet overal verkocht. Daarom hebben we meestal Mora.

soepstengel

soepstengel

28-03-2010 om 13:26

Beckers of

c1000 merk die vinden we ook wel lekker.

jacci

jacci

28-03-2010 om 18:46

C1000

met stip. Ik probeer wel eens andere aanbiedingen, maar we komen steeds terg bij c1000.

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

28-03-2010 om 20:06

Probeer eens viandellen

frikadelen vind ik niets, maar een viandel is heerlijk. Knapperig korstje, net wat meer smaak.

Ise

Ise

28-03-2010 om 20:29

Wij hebben meestal de grootverpakking van AH. Je hebt daar geloof ik ook weer twee varianten in, maar wij hebben dan de goedkoopste. Die van Mora zijn inderdaad ook lekker.
Weet iemand trouwens of je ergens (niet bij de groothandel) zo'n frikandel-speciaal-maak-snijder kan kopen. Begrijpen jullie wat ik bedoel? Nu hannessen we altijd met een mesje.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-03-2010 om 21:54

Mora

zijn toch wel de lekkerste....

Makro

Ik weet niet of je in bezit bent van een Makropas, maar die zijn heerlijk, gewoon het eigen merk 'metro' spotgoedkoop ook!
groetjes Lied.

Haha, coco

Haha, smakelijke frikandellen een contradictio in terminis, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de titel van dit topic zag.

Kan helaas geen tips geven, want ik eet die dingen nooit.

Chris

Mora

met stip op 1!

karin

karin

29-03-2010 om 21:37

Aldi vinden wij heerlijk

van de aldi vinden wij heerlijk en goedkoop!
En van van Lieshout vinden wij nog lekkerder...

Moontje

Moontje

29-03-2010 om 23:14

Plus!

De aller lekkerste frikandellen vinden wij die van de Plus. Ze zijn lekker krokant en verrimpelen niet zo als veel andere frikandellen als ze wat afkoelen. Ook zijn ze lekker pittig. Ik heb alle merken geprobeerd, wij zweren erbij. Ook de kroketten van Plus zijn errug goed.

En zo zie je maar

Dat smaak dus heel persoonlijk is. Wij vinden de frikandellen van Beckers het lekkerst (dat rijmt bijna . Dus er zit niets anders op: je moet ze allemaal uitproberen!!

Jesse_1

Jesse_1

30-03-2010 om 10:06

O jee

Het gaat een hoop tijd kosten voor we zelf alle suggesties hebben gehad denk ik .
Met een beetje pech hebben we binnen het gezin dan natuurlijk ook nog een verschillende mening over welke de lekkerste zijn. Laten we aan andere snacks dan maar niet beginnen.
Bedankt! Jesse

ilsepilse

ilsepilse

09-04-2010 om 18:37

Frikadelletje oorlog

maken mijn jongens er altijd van :
doormidden snijden, uitjes snipperen ketjup en majo eroverheen !

linda

linda

09-04-2010 om 21:27

Huh oorlog?

volgens mij is dat gewoon speciaal hoor ilsepilse

oorlog is mayo, pindasaus en uitjes

groetjes Linda

ilsepilse

ilsepilse

13-04-2010 om 19:03

Linda

tja ik ben en blijf een belg he

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.