Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Slippers met elastiek, wie kent ze?

Jaren terug kocht ik in het buitenland slippers die géén teenslippers zijn. Het was een zooltje met een brede band elastiek over de wreef en een tweede band elastiek achter de hiel langs. Ze zaten heerlijk, ik liep er altijd op !! Ik vond het dan ook ontzettend jammer toen ze kapot gingen. Vorig jaar zag ik ze voor het eerst in Nederland : de "Schoenenreus" had ze in de aanbieding..... Had ik maar een reservepaar meegenomen !! Want in de vakantie brak mijn elastiek, en ze verkopen ze niet meer bij Schoenenreus.

Wie weet wat ik bedoel, en nog belangrijker : wie weet waar ik ze nog kan vinden, in een winkel of op internet ????

Martine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sandalen

ik heb ze ook ooit gehad,maar dat zijn geen slippers maar sandalen.ik heb ze zeker vier zomers gedragen,zie ze nu ook nergens meer.
wie weet kan je ze vinden bij een online schoenenwinkel?
of misschien kan de schoenmaker er nieuw elastiek opzetten?

Petr@

Petr@

02-08-2009 om 19:30

Crocs?

http://www.crocs.nl/shop/product/patra/

Ik ben geen Crocs-fan, maar zag op een feestje een vriendin met deze Crocs. Ik viel bijna van mijn stoel want ze zagen er leuk uit! En ze schijnen ook erg lekker te lopen.

gr.
Petr@

Minet

Minet

03-08-2009 om 12:09

Geen crocs

Het was echt een zwarte flexibele zool, over de voorvoet en wreef een brede elastieken band, en nog 1 vanaf de zijkant van de voet achter de hiel langs.
Ik had ze ook, zalig liepen ze!

martine

martine

03-08-2009 om 23:05 Topicstarter

Inderdaad geen crocs

Die crocs, dat zijn ze niet, het was net als Minet ook zegt..... Jammer dat niemand weet waar ze nog te krijgen zijn !! Als ik ze nog ergens vindt koop ik gelijk drie paar denk ik haha !! Zorgen dat ik reserve in de kast heb liggen !

Martine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.