Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

26-01-2009 om 14:50

Slipcursus kado doen

Ik wil een kadobon voor een slipcursus bestellen, maar ik twijfel tussen een ANWB-bon of een bon bij een ander centrum (Lelystad), de eerste is nl duurder, ik vraag me af of er kwaliteitsverschil is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eigen bon

Ik heb om die reden gewoon zelf een bon 'goed voor een slipcursus'gemaakt. Vriend mag zelf kiezen. Heeft ie drie jaar na dato nog steeds niet gedaan, dus ervaringen kan ik je niet doorgeven

(was het goedkoopste verjaarscadeau aller tijden. maar ja, als hij geen haast heeft heb ik het ook niet).

Groeten,

Temet

reina

reina

26-01-2009 om 15:59

Ternet

Dat is wel slim, maar de persoon in kwestie gaat dan gegarandeerd kijken waar het het goedkoopste is en dat hoeft van mij nou net niet, of ze schiet het zelf voor en vraagt mij dan niet om het terug te storten.....

Guinevere

Guinevere

26-01-2009 om 19:39

Ga samen met asa!

Zie onderwerp, zij gaat ook. Of neem 'm van haar over
Zijn die slipcursussen helemaal 'hot' vandaag of niet!?

Asa Torell

Asa Torell

26-01-2009 om 20:42

Ja ik keek ook al wat er met mijn draadje was gebeurd

maar het was een tweede over slipcursussen! En ook nog zonder antwoord op de vraag waar je die moet doen . Ik ga trouwens mogelijk samen met partner die bij de anwb doen, want dan krijgt de 2e persoon heel veel korting en het lijkt hem ook leuk. Maar ja, over een paar maanden pas dus daar heb jij niet zo veel aan Reina!

reina

reina

26-01-2009 om 20:50

Guinevere

Ik wil het iemand kado doen, ik ga niet zelf ( heb niet eens een rijbewijs )

reina

reina

26-01-2009 om 20:51

Asa

Ik zie nu dat jij ook een slipdraadje had

Guinevere

Guinevere

26-01-2009 om 21:00

Hahaha (o.t.)

Een slipdraadje, ik kom niet meer bij!
Reina, juist leuk om als 1e rijles gelijk naar slipcursus te gaan, hop gelijk in het diepe!

reina

reina

27-01-2009 om 20:39

Guinevere

Jij weet vast niet waarom ik geen rijbewijs heb, echt, de slipmeneer zou niet blij met mij zijn ( Ik moet bij het woord slipcursus altijd denken aan een soort lingerieparty-achtig iets )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.