Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Janeway

Janeway

24-03-2009 om 22:21

Slaapkamer vraag (delen van)

Wij gezin met 5 personen hebben een huis met 3 slaapkamers..De samenstelling van de kinderen is.. Meisje 10 jr, Jongen 7 jr, en meisje 4 jr. Meisje 10 en jongen 7 hebben adhd.. (misschien handig te weten)
Nu slapen de meisjes bij elkaar. Maar ideaal is het niet. Want meisje van 10 wil heel andere dingen dan meisje van 4. Logisch, en meisje van 4 wekt vaak oudere zus wel vroeg waardoor oudere zus getriggerd is en accuut wakker is en gelijk druk doet.. En niet meer gaat slapen of iig even rutig blijft liggen. Jongen van 7 slaapt op een klein kamertje van 2,63x1,98. Kan 's ochtends nog wel even na soezen..
Nu heb ik na zitten denken want ik vind toch dat de oudste wat meer ruimte/privacy nodig heeft. Maar ik zit er ook mee dat knul en zusje op 1 kamer gaan, want over een paar jaar is dat echt niet meer zo leuk met je zusje..(als knul) En draai dan de boel maar weer terug met een puber..
Wie heeft er ideeen of inzichten hier in, ik weet het namelijk niet meer.
groet Janeway

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

24-03-2009 om 22:26

Afmetingen kamers?

Hoi,

Is het niet mogelijk om van een kamer, twee kamers te maken door een scheidingswandje te plaatsen of desnoods twee kledingkasten naast elkaar te zetten (de ene opening de ene kant op, en de andere opening de andere kant op?
Of is er misschien een zolder die nog om te bouwen is?

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.