Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Skates, waar let ik op?

Ik wil voor zoons 6e verjaardag inline skates kopen. Ik zie direct door de bomen het bos niet meer. Geen idee of hij er echt langdurig op zal rijden, dat zal moeten blijken, maar ik wil in ieder geval geen bakken met geld eraan uitgeven. Wat is beter: van die harde, of (semi)softe? En wat is een goede site?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

21-04-2009 om 20:35

Verstelbare

Ik heb in elk geval in maat verstelbare skates genomen, die gaan tenminste langer mee dan één seizoen!

Anneque

Anneque

21-04-2009 om 22:19 Topicstarter

Kruidvat

Jammer, als ik het goed bekijk, hebben ze geen kleine maten (ik moet 28 hebben).
Ik ga iig voor de verstelbare idd. Maakt hard/zacht nog wat uit?

Annet

Annet

21-04-2009 om 22:23

Aldi

Had/heeft Aldi skeelers in de aanbieding. Ik dacht ze wel gezien te hebben in de folder. De kinderversie (verstelbaar) is erg goed.
Voor oudste hebben we twee jaar geleden verstelbare Nijdams gekocht. Wat een ondingen zijn dat. Die van de Aldi zijn echt veel fijner. Oudste heeft nu mijn skeelers ingepikt. 2 maten te groot maar ze vindt ze veeeeeel fijner dan de Nijdam skeelers. Je kunt het ook zelf merken als je de wieltjes rond laat draaien.

Abec...

het abec cijfer heeft aan hoe soepel de wielen draaien zeg maar. Dochter heeft semi soft skeelers met abec 7 en die hoeft maar 2 slagen temaken waarbij zoon met abec 5 er wel 5 moet maken. I
Ik zou voor zachte gaan die zitten vaak lekkerder.

kaatje

kaatje

23-04-2009 om 21:25

Aldi

Ik heb ze gisteren gekocht bij de Aldi, softboots, zagen er goed uit, kosten 29,95 en 3 jaar garantie. Je moest er wel snel bij zijn. Ik heb maar snel twee maten meegenomen (verstelbaar) omdat het ene paar van maat 32 tot 36 ging en de andere van 37 tot 40. Kind heeft 36. De kleintjes heb ik vandaag teruggebracht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.